return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Club Audio 2003-01-29 (Sthlm)
View this Thread in Original format
Gaby
Club Audio @ Riddarkällaren
2003-01-29 22:00-03:00

Live:

- Hux Flux (Spiral Trax)

DJ's:

- Haze (Ajunca Prod.)
- Faceless (Kalimax, Moonflower)

Plats: Riddarkällaren, Södra riddarholmshamnen 19
Stad: Stockholm
Pris: 100 SEK Inget förköp. Kom tidigt!
Ålder: 18
AC.
Är det bara jag osm börjar totalt hata 030129?

Varför ska allt hända samtidigt?
Och dessutom på en dag då jag ej kan närvara vid något av evengemangen

EDIT: Ah... Fan också. heh
WhiteRussian
quote:
Originally posted by AC.
Är det bara jag osm börjar totalt hata 020129?

Varför ska allt hända samtidigt?
Och dessutom på en dag då jag ej kan närvara vid något av evengemangen


Tur att det var förra året då, ;)

:haha: Förlåt, var bara tvungen...
Gaby
quote:
Originally posted by AC.
Är det bara jag osm börjar totalt hata 030129?

Varför ska allt hända samtidigt?
Och dessutom på en dag då jag ej kan närvara vid något av evengemangen

EDIT: Ah... Fan också. heh


Va händer då?
Vizay
hux flux...aj lajk aj lajk...gaby hur stor e chansen att man kommer in om man e under 18 å e där tidigt osv? :)
Gaby
quote:
Originally posted by Vizay
hux flux...aj lajk aj lajk...gaby hur stor e chansen att man kommer in om man e under 18 å e där tidigt osv? :)


Skulle nog tro att det är noll...:(
Vizay
jag upprepar....jag hatar mitt liv *går å gömmer sig i ett hörn tills 2004*
reveal
quote:
Originally posted by Vizay
jag upprepar....jag hatar mitt liv *går å gömmer sig i ett hörn tills 2004*


som liten tröst kanske jag kan säga att vi ALLA som nu är över 20 år har varit under 18 också :p
Vizay
quote:
Originally posted by reveal
som liten tröst kanske jag kan säga att vi ALLA som nu är över 20 år har varit under 18 också :p


åhh de känns genast mycke bättre *går å tar livet av sig tills 2004* :p
AC.
quote:
Originally posted by reveal
som liten tröst kanske jag kan säga att vi ALLA som nu är över 20 år har varit under 18 också :p


Du glömmer oss 19åringar!
Det är bara kul att vara 18 ett halvår tills du tröttnar på de klubbar från 18år (med vissa undantag förståts)

WhiteRussian
quote:
Originally posted by AC.
Du glömmer oss 19åringar!
Det är bara kul att vara 18 ett halvår tills du tröttnar på de klubbar från 18år (med vissa undantag förståts)


Ah fyfan, det var fan jobbigare att vara 19 än 17... men men, snart fyller jag 21 och kommer ha ångest för att jag börjar bli så jävla gammal istället, ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement