|
***Trance Nation 09-06-01 Hemkade Zaandam***
|
View this Thread in Original format
| Bellie |
Velen van jullie partyfreaks zullen zeker al hebben gehoord dat 9 juni alweer de volgende editie is van TRANCE NATION.Maar ik denk dat het geen kwaad kan om het toch nog effe te meldenvoor degenen die het niet wisten.De vorige keer was echt top.heb een vette avond gehad.daarom ga ik er ook 100% zeker weer naartoe.
De line up is ook niet mis.
het feest is onderverdeeld in 3 hallen.Trance,Hardtrance & VIP lounge(voor de belangrijke mensen *AHUM* ;) )
Trance
- Yves Deruyter
- Johan Gielen
- Micha & Baba
- Marco V
Hardtrance
- Dana
- Bas & Ram
- Dj Astrid
- Pavo
VIP lounge
- BMC 
Kaartjes in v.v. zijn fl45,- en aan de deur fl55,-
En het feest gaat maar liefst 10 uur duren.van 23:00 - 09:00.dus daarna (als het lekker weer es)strandje pakken :D
C U @ TRANCE NATION!!
GREETZ!! |
|
|
| Akira |
ff aan toevoegen op 8 juni een gaaf feestje in de lexion voor 2500 man...:D :D
LINE UP area 1 armin van buuren,spider,johan gielen
area2 Bas&ram,jose,marco V,jurgen,jean
lokatie lexion westzaan
entree 25,-
koopje dus :D :D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Akira
ff aan toevoegen op 8 juni een gaaf feestje in de lexion voor 2500 man...:D :D
LINE UP area 1 armin van buuren,spider,johan gielen
area2 Bas&ram,jose,marco V,jurgen,jean
lokatie lexion westzaan
entree 25,-
koopje dus :D :D |
Ja dit is dus een gaaf feesie he en helemaal niet duur. Paar hele goeie dj's. Leuk feest.
Mzzl |
|
|
| Bellie |
En...................
Gaan er nog mensen naar Trance Nation???
GREETZ!! |
|
|
| Henkie_henk |
Eigenlijk wilde ik hier wel heengaan.. maar k kwam er ook achter dat ik in rond week 10... das deze week.. tentamens heb.. lol.. ff uitzoeke..
trance nation is trouwens met johan CHIELEN en niet met johan gielen, check de flyers maar.. hoe dom kan je zijn? Of er komt echt een dikke rip off lol
GreetZz
K hoop dat ik er kan zijn... |
|
|
| Akira |
| Ik ben dus ook niet van da partij aangezien ik de dag ervoor al naar I LOVE TRANCE ga en de dag erna gewoon bij johan gielen in *light ben.dus dan heb ik wel in principe trance nation weer gehad :D:D |
|
|
| Miss Proximus |
| damn...Friesland sux!!!!!!...nou ja..dan maar 15 juni naar Coltrane's Cafe met de enige echte dj..Antiphus!!!!!...en 23 juni in de Lounge met....ja......dj Antiphus!!!! (haha...handig zo'n dj-vriendje..altijd gratis entree! :D) |
|
|
|
|