return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
תחרות הרמיקסים מס' ארבע בפורום המפיקים החובבנים
View this Thread in Original format
oDrori
יאללה, תזיזו עצמכם ובואו ניתן כבוד למפיקים המצויינים שיש לנו פה!

http://www.tranceaddict.com/forums/...47&pagenumber=1
Shahar
רגע לכל האלה שעושים רמיקסים לשירים אתה רוצה להגיד לי שיש אישור מהיוצרים של השירים?
oDrori
לא אבל כל עוד אתה לא עושה כסף על הטראק אתה לא פוגע בזכויות.
Shahar
weeeeeeee
נראה לי אני אתחיל לנצל תרמיקסר של אחי :D
Glenn-Holmes
*** BUMP ***


שימו לב לתגובה הראשונה של שחר פה

איזה כיף לנבור בטרדים ישנים ולמצוא פנינים כאלה

נראה מי הראשון שחופר פה ומוצא טרד שבו אני תומך לחלוטין בהורדות מוזיקה (אני אישית עוד לא מצאתי אבל אני מה זה בטוח שיש לי כמה טרדים הזויים מהעבר)
ozone
ראיתי את הרשימת מישתתפחם...יש פה אנשים תותחים בטירוף...אני אפילו לא אנסה להישתתף חחח:crazy:
Rising
quote:
Originally posted by ozone
ראיתי את הרשימת מישתתפחם...יש פה אנשים תותחים בטירוף...אני אפילו לא אנסה להישתתף חחח:crazy:


קצת מאוחר מדיי הייתי אומר..
gErver
quote:
Originally posted by Rising
קצת מאוחר מדיי הייתי אומר..


לא סיפור לעלות איזה 10 ערוצים + ווקאל ישן
ולעשות תחרות רימיקסים חדשה,

מישהו בעניין.. ?
Dj Alex (ISR)
למה נראה לכם שכל כך קל לעשות רמיקס?
Koby
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
למה נראה לכם שכל כך קל לעשות רמיקס?

כי כל אחד פה יוצר מהשורה הראשונה..לא ידעת???
סתם יש פה כמה חבר'ה שיודעים את העבודה אבל כל התחרויות האלה נראות לי מה זה עלובות..יוצר חדש חייב שתהיה לו מוטיבציה לשאוף לגדולות..ולא להתעסק עם בוטלגים לווקאלים מסחריים...

gErver
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
למה נראה לכם שכל כך קל לעשות רמיקס?


זה לא,

לפחות בשבילי.. אני מכיר כאלה שמרימים פרוייקטים
בדקות.. הכל עניין של לדעת איזו תוצאה אתה רוצה
ואיך מפיקים את הסאונד המתאים,
למי שיש ידע במוסיקה, נגינה וכו.. יש יתרון גדול

quote:
Originally posted by Koby
כי כל אחד פה יוצר מהשורה הראשונה..לא ידעת???
סתם יש פה כמה חבר'ה שיודעים את העבודה אבל כל התחרויות האלה נראות לי מה זה עלובות..יוצר חדש חייב שתהיה לו מוטיבציה לשאוף לגדולות..ולא להתעסק עם בוטלגים לווקאלים מסחריים...


מומלץ לשאוף להכי טוב,
התעסקות עם בוטלגים ווקאלים מסחריים לא מורידים מהערך לדעתי
יש בוטלגים חזקים, ומוסיקה שעושה את העבודה

השאיפה של כל מפיק זה להוציא הפקות של מליון דולר
מבחינת סאונד ואיכות,
..אבל זה עסק לא זול בכלל
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
*** BUMP ***


שימו לב לתגובה הראשונה של שחר פה

איזה כיף לנבור בטרדים ישנים ולמצוא פנינים כאלה

נראה מי הראשון שחופר פה ומוצא טרד שבו אני תומך לחלוטין בהורדות מוזיקה (אני אישית עוד לא מצאתי אבל אני מה זה בטוח שיש לי כמה טרדים הזויים מהעבר)


חחחח זה מהימים שהיה לאחי
rm-1x
של ימאה

ובקשר אלייך
עדיין יש לי את הריפ המלא ששלחת לי של אדגיו
פעם היית תומך
פשוט התחבאת בכינוי אחר אז האנשים החדשים לא יודעים שזה אתה
אבל אני זוכר שכל פעם היית צורב ושומע בבסיס
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement