|
תחרות הרמיקסים מס' ארבע בפורום המפיקים החובבנים
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| רגע לכל האלה שעושים רמיקסים לשירים אתה רוצה להגיד לי שיש אישור מהיוצרים של השירים? |
|
|
| oDrori |
| לא אבל כל עוד אתה לא עושה כסף על הטראק אתה לא פוגע בזכויות. |
|
|
| Shahar |
weeeeeeee
נראה לי אני אתחיל לנצל תרמיקסר של אחי :D |
|
|
| Glenn-Holmes |
*** BUMP ***
שימו לב לתגובה הראשונה של שחר פה
איזה כיף לנבור בטרדים ישנים ולמצוא פנינים כאלה
נראה מי הראשון שחופר פה ומוצא טרד שבו אני תומך לחלוטין בהורדות מוזיקה (אני אישית עוד לא מצאתי אבל אני מה זה בטוח שיש לי כמה טרדים הזויים מהעבר) |
|
|
| ozone |
| ראיתי את הרשימת מישתתפחם...יש פה אנשים תותחים בטירוף...אני אפילו לא אנסה להישתתף חחח:crazy: |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by ozone
ראיתי את הרשימת מישתתפחם...יש פה אנשים תותחים בטירוף...אני אפילו לא אנסה להישתתף חחח:crazy: |
קצת מאוחר מדיי הייתי אומר.. |
|
|
| gErver |
| quote: | Originally posted by Rising
קצת מאוחר מדיי הייתי אומר..
|
לא סיפור לעלות איזה 10 ערוצים + ווקאל ישן
ולעשות תחרות רימיקסים חדשה,
מישהו בעניין.. ? |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| למה נראה לכם שכל כך קל לעשות רמיקס? |
|
|
| Koby |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
למה נראה לכם שכל כך קל לעשות רמיקס? |
כי כל אחד פה יוצר מהשורה הראשונה..לא ידעת???
סתם יש פה כמה חבר'ה שיודעים את העבודה אבל כל התחרויות האלה נראות לי מה זה עלובות..יוצר חדש חייב שתהיה לו מוטיבציה לשאוף לגדולות..ולא להתעסק עם בוטלגים לווקאלים מסחריים... |
|
|
| gErver |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
למה נראה לכם שכל כך קל לעשות רמיקס?
|
זה לא,
לפחות בשבילי.. אני מכיר כאלה שמרימים פרוייקטים
בדקות.. הכל עניין של לדעת איזו תוצאה אתה רוצה
ואיך מפיקים את הסאונד המתאים,
למי שיש ידע במוסיקה, נגינה וכו.. יש יתרון גדול
| quote: | Originally posted by Koby
כי כל אחד פה יוצר מהשורה הראשונה..לא ידעת???
סתם יש פה כמה חבר'ה שיודעים את העבודה אבל כל התחרויות האלה נראות לי מה זה עלובות..יוצר חדש חייב שתהיה לו מוטיבציה לשאוף לגדולות..ולא להתעסק עם בוטלגים לווקאלים מסחריים...
|
מומלץ לשאוף להכי טוב,
התעסקות עם בוטלגים ווקאלים מסחריים לא מורידים מהערך לדעתי
יש בוטלגים חזקים, ומוסיקה שעושה את העבודה
השאיפה של כל מפיק זה להוציא הפקות של מליון דולר
מבחינת סאונד ואיכות,
..אבל זה עסק לא זול בכלל |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
*** BUMP ***
שימו לב לתגובה הראשונה של שחר פה
איזה כיף לנבור בטרדים ישנים ולמצוא פנינים כאלה
נראה מי הראשון שחופר פה ומוצא טרד שבו אני תומך לחלוטין בהורדות מוזיקה (אני אישית עוד לא מצאתי אבל אני מה זה בטוח שיש לי כמה טרדים הזויים מהעבר) |
חחחח זה מהימים שהיה לאחי
rm-1x
של ימאה
ובקשר אלייך
עדיין יש לי את הריפ המלא ששלחת לי של אדגיו
פעם היית תומך
פשוט התחבאת בכינוי אחר אז האנשים החדשים לא יודעים שזה אתה
אבל אני זוכר שכל פעם היית צורב ושומע בבסיס |
|
|
|
|