|
biljetter till TE
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
oj, så har man gått ut me att man måste fixa biljetter själv....anf bussresan.. kan tänka mig att d blir panik i många hem....å det e helt förståligt, för det e bara...2 veckor kvar snart.. å då BÖR man ha biljetter.. kan ja säga...
va ja vet ere 4 pers som ska dit härifrån. det finns EN möjlighet att ja kan fixa tickets till er, så slipper ni krångla me Visakort å onlinebeställning... men ja har inte kollat me min kompis än..men det e nog inge problem, bara hon får pengar i FÖRSKOTT...eftersom hon inte har råd att lägga ut. (nåt som även jag lärt mig att man aldrig ska göra...speciellt inte för såna man inte känner)
men alltså....då måste ni gå me på en överföring till ett svenskt konto å lita på mig... |
|
|
| SteveTranz4ever |
Som jag har berättat för dig Glorie så ska jag försöka beställa själv online men du vet vad som gäller annars... det har vi pratat om.
As schyst att du kan ställa upp så här !!!
[edit] Så där då.... biljetter är på väg till mig och sipowitz... |
|
|
| P4z! |
| edit: Har fixat biljetten nu :D |
|
|
| Gaby |
| Fan är så pank just nu :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Glorie |
| okej, braaaaaaaa grabbs :D |
|
|
| WhiteRussian |
| quote: | Originally posted by Gaby
Fan är så pank just nu :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
Jag med, så jag vet precis hur det känns, :(
Jaja, det kommer fler gånger, det är iaf säkert, ;) |
|
|
| Goldiluxe |
JAG ar kompisen!
*pekar pa *:crazy: |
|
|
| Goldiluxe |
Men jag hoppar nog TE iar for jag tycker inte line upen ar bra.
Shockers i april kommer nog bli battre, och pulse oxa.
+ att bade Armin och Tiesto kommer till CLub Eau I haag i feb.
har inte rad med allt
ha en najs fest guys!:whip: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Goldiluxe
Men jag hoppar nog TE iar for jag tycker inte line upen ar bra.
Shockers i april kommer nog bli battre, och pulse oxa.
+ att bade Armin och Tiesto kommer till CLub Eau I haag i feb.
har inte rad med allt
ha en najs fest guys!:whip: | Hmm ja bor man där du bor kan man va lite kräsen... man e ju helt klart avis... :) |
|
|
|
|