|
The FUNNIEST GAME EVER!!!!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
חחחחחחחח
אלב נגמר לי הנשק והם התחילו לעשות עליי סיבובים כל אחד בתורו!!!
:crazy: |
|
|
| Trance man |
אחי רושמים
FUNNIEST
אבל לא משנה..
חחחח ראיתי את המשחק..מה זה אמור להיות?? נראה לי מישהו ששונא מאודדדדדד הומואים הכין את זה...:)
אגב איך מטעינים את הרובה! לחצתי אסקייפ זה לא עובד! |
|
|
| DjChook |
לא יודע לא הצחיק אותי במיוחד
רק שהוא צעק צחקתי |
|
|
| NaOren |
| יווווואו איזה משחק ענקקקקק!!! |
|
|
| Dj-2TaLL |
שמע יש פה משהו חשוד במשחק הזה...
הגעתי לשלב 3 והרגתי אחד ועברתי אותו בריצה
עכשיו אם באים אליו מישהו לזיין אותו הוא מת
??אבל איך שבאים יותר מ1 הוא נשאר בחיים בשביל לקבל בתחת
!!!!מישהו פה הומו
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| MoSH_MaN |
חחח משחק דפוק ראית את זה לפני כמה זמן
אבל באמת המשחק הכי טוב שיש
Dinky Bomb
אין דומה רצח לוורמס וכיף
:D |
|
|
| MasterP |
חחחח איזה משחק מצחיק
הגעתי לאיזה שלב 8 או 9
לא מצאתי כדורים והילידים אנסו אותי בתחת |
|
|
| Shahar |
| חחחחחח אהבתי אהבתי! אבל החצים שם לא נוחים זה עוצר מתיש אני פונה וצריךל ללחוץ שוב קדימה |
|
|
| Sniper |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
משחק מצחיקקק אחוש |
|
|
| itamarsan |
| כן באמת משחק מצחיק אין מה להגיד אחי שיחקת אותה:)))))))))))))) |
|
|
| luckystrike |
ענק
חחחחחחחחחח :)
אבל מה הקטע תמיד נגמרים הכדורים ... |
|
|
|
|