| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני מצטער מאוד אבל זה לא ממש סגור כל העניין של המוד עכשיו
יכול להיות שלא יהיה עוד מוד ויכול להיות שכן
אבל אף אחד לא קבע חוק שחייבים להיות 3 מודים
בקיצור מה שאני אומר שקודם אני ומורן נדבר על זה ואז נראה...
בנתיים
*Closed* |
*agree*
חבר'ה מה הלחץ ? בינתיים אנחנו פורום שקט וניחוח
ואין יותר מדי עבודה - חוץ מזה שכיף לכולם
פה והכל גם ככה אז לא צריך להפוך את זה לכזה "אישו" ... בכל
מקרה - תנו לנו שבוע - מקסימום עד סופ"ש הבא תהיה תשובה
כולה שבוע - ואני מבטיח שהמצב לא ידרדר פה בשבוע הזה
כי אין פה עוד מוד ... אל תשכחו שיובל לא היה פה
פעיל בכלל בזמן האחרון ... בכל מקרה - כולה שבוע תנו
....
:):):):):)
אהבה,חדווה,אושר ואורי פיינמן לכולם :) |
|
|