return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
גדנ"ע מזרחנות סעמק
View this Thread in Original format
Shahar
יום ראשון שני אני אמור להיות בחרא הזה
והקטע הוא שכל אחד בוחר חבר והוא והחבר נכנסים לחדר עם עוד שניים מעיר אחרת בכלל

(מזה ההשפלה הזאת !?)

מישהו עבר את הטראומה הזאת?
שווה ללכת?
NyKoN
מה אתה מדבר יעומו?!#@$%
זה הכי כיף בעולם
אני הייתי בחדר של 10 והיה הכי טוב שיש

וזה לא יומיים.. זה 5 ימים
אלא אם כן אתה בי"א..
Shahar
כן אני ב יא...... וזה עם ילדים שתלא מכיר בחדר!?

Edit:
שמעתי שזה כיף..
אבל גם שמעתי שזה עם עוד ילדים בחדר וגם אמרו לנו את זה..
והמורה שלי התחילה לחרטט לי שאם זה כל כך חשוב אני אהיה רק עם ילדים מהביצפר וזה
ואני כמעט בטוחש אין שום סיכוי שזה יקרה
אז בכלל נדלקתי
אז אמרתי כוס אאמאמאמאמאמאאממק מניאק מי ילך לטיול המזדיין בתחת הזה...
NyKoN
חוץ מהחבר שלך כן
2 אנשים מעיר אחרת בארץ

אבל זה ממש כיף
Shahar
מותר לצאת מהחדרים בלילה?
אחרת אני אמות שם .. עם חבר אחד אנלא אצליח להעביר לילה שלם בלי לישון
ואין מצב שאני יושן שם למה אני אפחד שיגנבו לי בגדים
(כן כן.. :P))
NyKoN
חחח
נראה לך?
עוברים שם מפקדים נכנסים לך לחדר אם אתה עושה רעש
ואם אתה עושה עוד רעש משאירים לך את הדלת פתוחה שהקור יכנס עד שתרדם
Shahar
פחחחחחחחחחחחחחח מה אני נראה לך מסכן
שיזדיינו הם והטיול מפקדים נו......

אנלא יוצא :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NyKoN
חחח
נראה לך?
עוברים שם מפקדים נכנסים לך לחדר אם אתה עושה רעש
ואם אתה עושה עוד רעש משאירים לך את הדלת פתוחה שהקור יכנס עד שתרדם


מה זה קאפו?!
דפוקים לגמרי אלה...

ואלא אם כן הרחבת ערבית... מה יש לך לחפש שם?!
Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מה זה קאפו?!
דפוקים לגמרי אלה...

ואלא אם כן הרחבת ערבית... מה יש לך לחפש שם?!


גם אני לא יודע מה לי ולשם ואנלא הולך
בטח הרצאות ושכנועים לבוא ליחידה של ערביסתים
שישכחו מזה

חוץ מזה יש לי התערבות עם חבר שיש לי מיום ראשון עד יום ראשון שאחריו לנצח בה.. ואם אני הולך לטיול המעפן הזה יורדים לי יומיים מהזמן שלי וגם ככה אין לי ממש סיכוי אז נראה לי עדיף לא ללכת חח
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
חוץ מזה יש לי התערבות עם חבר שיש לי מיום ראשון עד יום ראשון שאחריו לנצח בה.. ואם אני הולך לטיול המעפן הזה יורדים לי יומיים מהזמן שלי וגם ככה אין לי ממש סיכוי אז נראה לי עדיף לא ללכת חח


וואי איזה סיבה פצצה!!
אני מניאק אם המורים יגידו לך משהו אם תגיד להם שאתה לא יוצא בגלל זה..!!

Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
וואי איזה סיבה פצצה!!
אני מניאק אם המורים יגידו לך משהו אם תגיד להם שאתה לא יוצא בגלל זה..!!


מותר לא לצאת
ואם אנלא יוצא אני אומר שאנלא יוצא כי לא בראש שלי להדפק עם איזה הומואים מעיר אחרת שיסריחו לי תנשמה...

ובקשר להתערבות
אם אני מפסיד בה אני יוצא הכי מושפל שיש...............
אסור לי להפסיד :)
Sniper
מממ אחי
אם זה לא חובה ולא בראש שלך
אז אל תצא!!!:]]]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement