return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Stel... Je mag 30 minuten draaien op een groot feest... (pg. 2)
View this Thread in Original format
[SigneT]
phoe 5 is wel heel weinig :)
maar hier komt mn top 5

01 Viframa - cristalle (Katana Feat DJ Precision Mix)
02 Utah Saints - Lost Vanuage (Oliver Lieb Remix)
03 The Green Martian - Wizardry
04 Twilight - Platina (Maurits Paardekoper Remix)
05 Pulser - Cloudwalking

ik hou zelfs tijd over voor nog een track denk ik :)
New Wave
Ik begin met

Dj Boss - Yellow Day
Dj carlos Bardini - Expire (Overload Mix)
Ralmond Ford & Steve Land - Recorded
Sven Wittekind - Overdose
Sven Wittekind - Testsignal

:D

Dit zijn de beste beginplaatjes voor Trance Energy.
Bellie
Als het trance moest zijn.

Mesh - Persuasion
DT8 Feat. Roxanne Wilde - Destination (Instrumental Mix)
Riva - Time Is The Healer (Armin Van Buuren Dub)
Capella - U Got 2 Know (Joy Kitikonti Mix)
Fragma - Time And Time Again (Megara vs Dj Lee Mix)
Dave Joy - Second Chase (Alphazone Mix)

Techno zou zo worden:


Mauro Picotto - We're Back (Intro Mix)
Andrew Richley & Ryan Rivera - Hard Target
Markantonio - Perfusion
Christian Wünsch - Master Avalanche (B1)
Adam Beyer & Henrik B - Constellation (Hardcell Mix)
FORTEK001 - Equinox
Andy Bowman - Kaplan
Trasponder II - Capsule

Gruwelijke setjes :D

GREETZ!!
Djeebie
quote:
Originally posted by -=Freezel=-
1 Viframa - Cristalle (Katana Intro Mix)
2 Loop Control - Exceptionally Beautiful
3 The Green Martian - Industry
4 Plastikman - Spastik
5 Ben Sims - Manipulated (Adam Beyer Remix)


WOEIII!!! Hiervan zou ik zeker uit m'n dak gaan :D

Ik zou zelf denk ik deze 5 draaien:

1. Fire & Ice - Souvenir De Chine
2. Solicitous - Furthermost (Original Mix)
3. VDM - No Hesitation
4. Members Of Mayday - 10 In 01/Superchumbo - Revolution (Bootleg)
5. Push - Till We Meet Again (Album Mix)
Eye-Riz
Ik ben TEGEN het draaien van vooraf bedachte setjes. dus ook al heb ik een half uur, dat ga ik dus niet doen. Wat ik WEL doe, is mijn eerste plaatje dan van tevoren uitzoeken. Eentje met een wervelend begin. De rest bedenk ik toch echt ter plekke.

Als jullie gewoon m'n top 5 willen weten (in willekeurige volgorde):

Hidden Sun of Venus - LSG (Platipus)
Opera - Cass & Slide (Fire)
Diabolo - Cass & Slide (Flying Rhino)
The shining-Backslider - John Pleased (Pacifica)
Nothing Left - Morphem (Tunnel Records)

Ja, die top 5 staat ook al tijden op onze site, en nee, is niet aan verandering onderhevig. Ik heb er afgelopen jaar twee veranderingen in aangebracht. Nothing Left is er bij gekomen, omdat ik nu na 7 jaar zoeken eindelijk weet hoe die plaat heet! En The Shining is erbij gekomen omdat ik die plaat dit jaar heb gekocht. De enige nieuwe van dit jaar die in de top 5 staat...
basd
Moet er wel even bij vertellen dat dit alleen platen zijn die ik zelf ook heb, anders zou het lijstje er wel wat anders uitzien denk ik..

Progressive:

Hernan Cattaneo - Satellites
Blu Yonder - Hypnotic (Ortus airgap remix)
Pako & Frederik - Friday
Yekuana - Caves of Abraham (Northface remix)
Bedrock - Emerald

lekker zweverig, en weer eens wat anders dan allemaal knallers :D

Techno:

Hertz & Bacto - Dirty crutch
Hertz & Bacto - Hektadrone
Dj Misjah - Dwellers
Gaetano Parisio - Dub pistol
Ben Sims - Momento en el tiempo
Zzino vs. Filterheadz - African bulldozer

groovy ;)
Raymond
1. Peplab - Wonder Girl (Remix Who the F=F)
2. Groove Armada - Superstylin'
3. Ruidasilva - Touch Me
4. Fortress - An Angel Saved My Life (Mark Shimmon & 3rd Degree Bern's Mix)
5. Bullitt - Cried To Dream (Max Graham Mix)

Ik doe lekker m'n eigen ding, Die Trance Energy kleuters moeten het maar op prijs stellen.....!! En als dat niet zo is....

You :D
raoel
Ik ga toch voor de oudere platen:
Opbouwend van lekkere trance naar hardtrance en dan nog één van de beste beukers allertijden.

Yoji Biomehanika - Look @ The Heaven
S.H.O.K.K. - Isnt It All A Little Strange (Krazy Nut Mix)
Talla 2xlc - Come With Me (DJ Scot remix)
Cosmic Gate - Fire Wire
Yoda - Definitely
Kakao
In willekeurige volgorde ;

Mark Norman - Overkill
Armin van Buuren ft Ray Wilson - Yet Another day (Original Mix)
Chicane - Salt Water (Original)
Umek - Gatex (Original)
Filterheadz - Protection


Screw opbouw/stijl , lekker 5 knallers waar ik goeie herinneringen aan heb! :)
ryo
Hmm vast wel zoiets:

S.B. Mc Cafferty - Lonely Drive
Sean Dexter - Synthetica
L.S.G. - Hidden Sun Of Venus
Binary Finary - 1998 (Paul van Dyk Remix)
POB Feat. X-Avia - The Awakening (Quietman Remix)

Partyhardy!
ik zou draaien;

Kamaya Painters - Wasteland
A split Second - Flesh (Trailer Trash remix)
Armin van Buuren - Yet another Dub
Ayu - Connected (Push remix)
Steve & Sven - Offline (The Ard remix)
Original
Voor post Nummero 2, de platen die ik erop zou leggen

*Delerium - Silence [Dj Tiesto Remix]
*Ayla - Ayla [Original Dj Taucher Mix]
*Een eigen productie als ik die had/en anders CRW - I feel love [Dumonde remix]
*Hennes & Cold - The Second Trip [Scot Project Remix]
*Yoji Biomehanika - Ding A Ling [Scot Project Remix]

....zou wel eerst ff het draaien onder de knie moeten hebben
anders heeft het ook weinig zin.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement