| Dj-2TaLL |
הייתי באיזה "מועדון" בכפר ויתקין והיה פשוט על הפנים
בואו נתחיל עם זה שלקח לי פול זמן עד שמצאנו את המקום שהוא חור באמצע חור
טעינו איזה 3-4 פעמים
אחרי זה נכנסנו בקלות והיה פשוט גרוע!!!
מוזיקה דפוקה, לרוב עברית
מחסור קשה בכוסיות
והיה פשוט מגעיל
!!!והקטע הכי נורא שהיה בחירה בין זה ללילנבלום
ומשום מה הם בחרו את זה!!! |
|
|