return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
waarheen?
View this Thread in Original format
ampburner
Mysteryland, Sensation, DV, Qlimax, Impulz?
Robvef
Mysteryland, Impulz en Sensation.
Miss Proximus
MAURO PICOTTO wordt gezellig!!!!! Qlimax dus, maar eigenlijk moest ik meer stemmen, want ik ga nl. ook naar Mysteryland (werken) en Sensation (werken)! En waarschijnlijk ook nog DanceValley! (en FFWD, Love Parade etc...het kan allemaal niet op dit jaar! :))
Maareee......wie gaat d'r nog meer naar Qlimax? Bellie? Petrus? Akira? Nastra? Henkie?.......anyone????? :D
Robvef
Helaas ik kan niet. Heb een verjaardag van een vriend van me. Had eerst wel willen gaan. Ik had Kai Tracid ook wel eens willen horen. Dan maar naar die andere feesten toe.

Misschien een meeting op Mysteryland??
Henkie_henk
yesss edit die poll ff... ik ga wel naar meerdere alst mag hoor :D

REMINDER 2 MESELF: NU kaartjes voor mysteyland kopen.. owkay morgen dan.. maar wel snel..

ook bidden dat t niet gaat regenen.. :) alhoewel..
Oproep aan alle vrouwen/chickies draag dunne witte kleren.

Mazzel
Remy D
Ik ga zo mijn kaartjes halen voor Mystery land, Qlimax, Sensation, I love Trance en Dancevalley.. :D:D:D:D

Oja en Dreamc=dance dat is een leuk feestje in de Waakzaamheid vrijdag :)

In de poll koos ik voor Qlimax omdat dat het eerst is..:D

Picotto RULEZZZZZZZZZZ :D:D:D:D
Remy D
quote:
Originally posted by Henkie_henk

Ook bidden dat t niet gaat regenen.. :) alhoewel..
Oproep aan alle vrouwen/chickies draag dunne witte kleren.

Ja dat moeten ze zeker. :D:D:D en dan inderdaad veel regen. :)
Opti
DANCEVALLEY!!!!!!!!! HERE I COME!!!:D:D:D
magrec
ik denk dat ik impulz ga inruilen voor extrema

daarnaast denk ik

ml, dv,extrema, qlimax niet te hard :D, sensation?
Cold
quote:
Originally posted by Miss Proximus
MAURO PICOTTO wordt gezellig!!!!! Qlimax dus, maar eigenlijk moest ik meer stemmen, want ik ga nl. ook naar Mysteryland (werken) en Sensation (werken)! En waarschijnlijk ook nog DanceValley! (en FFWD, Love Parade etc...het kan allemaal niet op dit jaar! :))
Maareee......wie gaat d'r nog meer naar Qlimax? Bellie? Petrus? Akira? Nastra? Henkie?.......anyone????? :D



Ik...samen met bellie..

Ik denk dat ik ook nog wel ff naar DanceValley..en Sensation ga.

Laters

Bellie
quote:
Originally posted by Miss Proximus
MAURO PICOTTO wordt gezellig!!!!! Qlimax dus, maar eigenlijk moest ik meer stemmen, want ik ga nl. ook naar Mysteryland (werken) en Sensation (werken)! En waarschijnlijk ook nog DanceValley! (en FFWD, Love Parade etc...het kan allemaal niet op dit jaar! :))
Maareee......wie gaat d'r nog meer naar Qlimax? Bellie? Petrus? Akira? Nastra? Henkie?.......anyone????? :D


Jij houdt wel van werken op party's he jij? :D
Ga je ook wel es ECHT feesten i.p.v. dansen achter de bar??

------------
ik heb maar op Qlimax gestemd aangezien dat mn eerstvolgende feest wordt.Naja aankomende zat.eerst nog HIGH ENERGY.

GREETZ!!
Dj Lex
Mysteryland!!!!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement