|
waarheen?
|
View this Thread in Original format
| ampburner |
| Mysteryland, Sensation, DV, Qlimax, Impulz? |
|
|
| Robvef |
| Mysteryland, Impulz en Sensation. |
|
|
| Miss Proximus |
MAURO PICOTTO wordt gezellig!!!!! Qlimax dus, maar eigenlijk moest ik meer stemmen, want ik ga nl. ook naar Mysteryland (werken) en Sensation (werken)! En waarschijnlijk ook nog DanceValley! (en FFWD, Love Parade etc...het kan allemaal niet op dit jaar! :))
Maareee......wie gaat d'r nog meer naar Qlimax? Bellie? Petrus? Akira? Nastra? Henkie?.......anyone????? :D |
|
|
| Robvef |
Helaas ik kan niet. Heb een verjaardag van een vriend van me. Had eerst wel willen gaan. Ik had Kai Tracid ook wel eens willen horen. Dan maar naar die andere feesten toe.
Misschien een meeting op Mysteryland?? |
|
|
| Henkie_henk |
yesss edit die poll ff... ik ga wel naar meerdere alst mag hoor :D
REMINDER 2 MESELF: NU kaartjes voor mysteyland kopen.. owkay morgen dan.. maar wel snel..
ook bidden dat t niet gaat regenen.. :) alhoewel..
Oproep aan alle vrouwen/chickies draag dunne witte kleren.
Mazzel |
|
|
| Remy D |
Ik ga zo mijn kaartjes halen voor Mystery land, Qlimax, Sensation, I love Trance en Dancevalley.. :D:D:D:D
Oja en Dreamc=dance dat is een leuk feestje in de Waakzaamheid vrijdag :)
In de poll koos ik voor Qlimax omdat dat het eerst is..:D
Picotto RULEZZZZZZZZZZ :D:D:D:D |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Ook bidden dat t niet gaat regenen.. :) alhoewel..
Oproep aan alle vrouwen/chickies draag dunne witte kleren. |
Ja dat moeten ze zeker. :D:D:D en dan inderdaad veel regen. :) |
|
|
| Opti |
| DANCEVALLEY!!!!!!!!! HERE I COME!!!:D:D:D |
|
|
| magrec |
ik denk dat ik impulz ga inruilen voor extrema
daarnaast denk ik
ml, dv,extrema, qlimax niet te hard :D, sensation? |
|
|
| Cold |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
MAURO PICOTTO wordt gezellig!!!!! Qlimax dus, maar eigenlijk moest ik meer stemmen, want ik ga nl. ook naar Mysteryland (werken) en Sensation (werken)! En waarschijnlijk ook nog DanceValley! (en FFWD, Love Parade etc...het kan allemaal niet op dit jaar! :))
Maareee......wie gaat d'r nog meer naar Qlimax? Bellie? Petrus? Akira? Nastra? Henkie?.......anyone????? :D |
Ik...samen met bellie..
Ik denk dat ik ook nog wel ff naar DanceValley..en Sensation ga.
Laters |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
MAURO PICOTTO wordt gezellig!!!!! Qlimax dus, maar eigenlijk moest ik meer stemmen, want ik ga nl. ook naar Mysteryland (werken) en Sensation (werken)! En waarschijnlijk ook nog DanceValley! (en FFWD, Love Parade etc...het kan allemaal niet op dit jaar! :))
Maareee......wie gaat d'r nog meer naar Qlimax? Bellie? Petrus? Akira? Nastra? Henkie?.......anyone????? :D |
Jij houdt wel van werken op party's he jij? :D
Ga je ook wel es ECHT feesten i.p.v. dansen achter de bar??
------------
ik heb maar op Qlimax gestemd aangezien dat mn eerstvolgende feest wordt.Naja aankomende zat.eerst nog HIGH ENERGY.
GREETZ!! |
|
|
| Dj Lex |
| Mysteryland!!!!!!!! |
|
|
|
|