|
voor iedereen die naar Qlimax gaat.... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
leuk altijd! 2 dezelfde threads, ik heb dus ook al in die andere thread gepost, maar ik heb ff copy/paste gebruikt:
Ik denk dat we het beste bij het podium kunnen afspreken, dat is het makkelijkst te vinden voor alle wappies! ;) en dan inderdaad, zoals Ptrus voorstelt: om 01.30 of 01.00 uur ofzow! :) |
|
|
| eXos |
| Op de Tribune boven (2e verdieping) is het echt zwaar relaxt.... Geloof me...Vorige keer bij Qontact was dat de plaats om elkaar te zien. Bij het podium is het veel te druk. Als er maar een vaste plaats en tijd is vind ik alles best...Maar: Op de Tribune boven (2e verdieping) is het echt zwaar relaxt.... Geloof me... |
|
|
| Miss Proximus |
| okay peeps! om 1.30, half twee ja, boven bij de tribune!!!!party kickin' time! |
|
|
| Akira |
| waarom heb ik nu weer met vriendinnen afgesproken om naar de eau te gaan.... |
|
|
| Miss Proximus |
| ongedaan maken die afspraak! :D |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Akira
waarom heb ik nu weer met vriendinnen afgesproken om naar de eau te gaan.... |
Of meenemen naar Qlimax kan natuurlijk ook.
Ik kan trouwens ook niet. Heb een verjaardag van een goede vriend van me. Het zou een beetje lullig zijn om daar niet op te dagen.
Ik ga de dag erna wel naar Starlight.
Greetz |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Robvef
Of meenemen naar Qlimax kan natuurlijk ook.
Ik kan trouwens ook niet. Heb een verjaardag van een goede vriend van me. Het zou een beetje lullig zijn om daar niet op te dagen.
Ik ga de dag erna wel naar Starlight.
Greetz |
al om 1500? :) |
|
|
| Miss Proximus |
wat een lame excuus rob! :D
je hoeft toch niet de hele nacht op die verjaardag te zijn? en waarom geven jij en je maten hem niet gewoon een kaartje op z'n verjaardag? kunnen jullie allemaal beesten! |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
wat een lame excuus rob! :D
je hoeft toch niet de hele nacht op die verjaardag te zijn? en waarom geven jij en je maten hem niet gewoon een kaartje op z'n verjaardag? kunnen jullie allemaal beesten! |
Ja precies.Tot hoe laat duurt zon feestje nou....
ga gewoon om 00:00 weg met zn allen.en ga met zn allen helemaal uit jullie naad op qlimax.:D
GREETZ!! |
|
|
| Miss Proximus |
| dah bedoel ik maar net! ha! :D |
|
|
| Remy D |
| Ja en wat is nou leuker dan een TA meeting op QLIMAX:) |
|
|
|
|