return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
voor iedereen die naar Qlimax gaat.... (pg. 2)
View this Thread in Original format
eXos
http://www.tranceaddict.com/forums/...p?threadid=7920

Kijk hier ff, ik probeer al weken iets in elkaar te flansen...Met veel suc6....NOT
Miss Proximus
leuk altijd! 2 dezelfde threads, ik heb dus ook al in die andere thread gepost, maar ik heb ff copy/paste gebruikt:
Ik denk dat we het beste bij het podium kunnen afspreken, dat is het makkelijkst te vinden voor alle wappies! ;) en dan inderdaad, zoals Ptrus voorstelt: om 01.30 of 01.00 uur ofzow! :)
eXos
Op de Tribune boven (2e verdieping) is het echt zwaar relaxt.... Geloof me...Vorige keer bij Qontact was dat de plaats om elkaar te zien. Bij het podium is het veel te druk. Als er maar een vaste plaats en tijd is vind ik alles best...Maar: Op de Tribune boven (2e verdieping) is het echt zwaar relaxt.... Geloof me...
Miss Proximus
okay peeps! om 1.30, half twee ja, boven bij de tribune!!!!party kickin' time!
Akira
waarom heb ik nu weer met vriendinnen afgesproken om naar de eau te gaan....
Miss Proximus
ongedaan maken die afspraak! :D
Robvef
quote:
Originally posted by Akira
waarom heb ik nu weer met vriendinnen afgesproken om naar de eau te gaan....


Of meenemen naar Qlimax kan natuurlijk ook.
Ik kan trouwens ook niet. Heb een verjaardag van een goede vriend van me. Het zou een beetje lullig zijn om daar niet op te dagen.

Ik ga de dag erna wel naar Starlight.

Greetz
M5
quote:
Originally posted by Robvef


Of meenemen naar Qlimax kan natuurlijk ook.
Ik kan trouwens ook niet. Heb een verjaardag van een goede vriend van me. Het zou een beetje lullig zijn om daar niet op te dagen.

Ik ga de dag erna wel naar Starlight.

Greetz


al om 1500? :)
Miss Proximus
wat een lame excuus rob! :D
je hoeft toch niet de hele nacht op die verjaardag te zijn? en waarom geven jij en je maten hem niet gewoon een kaartje op z'n verjaardag? kunnen jullie allemaal beesten!
Bellie
quote:
Originally posted by Miss Proximus
wat een lame excuus rob! :D
je hoeft toch niet de hele nacht op die verjaardag te zijn? en waarom geven jij en je maten hem niet gewoon een kaartje op z'n verjaardag? kunnen jullie allemaal beesten!


Ja precies.Tot hoe laat duurt zon feestje nou....
ga gewoon om 00:00 weg met zn allen.en ga met zn allen helemaal uit jullie naad op qlimax.:D


GREETZ!!

Miss Proximus
dah bedoel ik maar net! ha! :D
Remy D
Ja en wat is nou leuker dan een TA meeting op QLIMAX:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement