return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany

Pages: 1 [2] 3 
Guten Morgen - We own3d You - Auf Wiedersehen (pg. 2)
View this Thread in Original format
dEEkAy
TranceGiant ?





















TRAAANCEGIANT ??





















*BRUTAL AUF DIE FRESSE HAU* :toothless

ANTWORTE MIR REKRUT UND POSTE WEITER!
:D
TranceGiant
es ist aus

siehe den neuen thread von mir

:confused:
halo
quote:
Originally posted by dEEkAy
Jedes mal wenn ich so einen tapferen Rekruten wie dich sehe TranceGiant, stehen mir die Tränen in den Augen :toothless :)


vor lachen, oder vor stolz? ...oder ganz wegen was anderm?
Nightflowers


hrhrhr, you can't beat us, so we stop posting against you now ;)
WE'VE WON
**SmOoTcH** ;)
dEEkAy
in cheaters :p

put your scripts off...we "de"faked u :p
Shito
kein Script mein Freund, nur ein Tip! ;)
dieses freundliche Krieg war sehr angenehm, wir danken ihr, da wir viel Spass hatten une weil sie sehr gute une Fair-Play Spieler gewesen sind! ;)

Aber jetzt haben wir es ein bisschen satt, une wir haben ihr gezeigt, dass die Franzosenschliesslich die besten sind! ;);)
Lytchix
Congratz my german friends!

This is just the french touch which permits us to win, no other secret! ;)

It was funny and I like your fair-play... ;)
dEEkAy
quote:
Originally posted by o
kein Script mein Freund, nur ein Tip! ;)
dieses freundliche Krieg war sehr angenehm, wir danken ihr, da wir viel Spass hatten une weil sie sehr gute une Fair-Play Spieler gewesen sind! ;)

Aber jetzt haben wir es ein bisschen satt, une wir haben ihr gezeigt, dass die Franzosenschliesslich die besten sind! ;);)


Je ne veux pas appeller ca un guerre parce que c'est comme un joke pour moi ;)

mais encore, je ne suis pas très sûr si vous ne utilisez pas une scripte :p
Sir. Lunchalot
quote:
Originally posted by Lytchix
Congratz my german friends!

This is just the french touch which permits us to win, no other secret! ;)

It was funny and I like your fair-play... ;)


We`ve also enjoyed the game!

Congratz to you!;)

We should have a meetup at some festival and have a drink together.:) :D

PS: Pm me the trick at some time.;)
schnegggge
Sounds like you guys are just giving up.
We don`t like a victory like that!!
Get up and go on postfighting, please.

Lytchix
quote:
Originally posted by Sir. Lunchalot
We`ve also enjoyed the game!

Congratz to you!;)

We should have a meetup at some festival and have a drink together.:) :D

PS: Pm me the trick at some time.;)


Yes that's a nice idea.

I think I'll go to Mysteryland or Sensation this summer but I'm not sure yet, maybe we could meet there if you go.

Now, I'll spend more time on your forum to improve my german level! ;)
Shito
hey mein Freund, wir sind Franzosen, wir haben ein Privatsleben! ;);):p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement