|
Guten Morgen - We own3d You - Auf Wiedersehen (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| dEEkAy |
TranceGiant ?
TRAAANCEGIANT ??
*BRUTAL AUF DIE FRESSE HAU* :toothless
ANTWORTE MIR REKRUT UND POSTE WEITER!
:D |
|
|
| TranceGiant |
es ist aus
siehe den neuen thread von mir
:confused: |
|
|
| halo |
| quote: | Originally posted by dEEkAy
Jedes mal wenn ich so einen tapferen Rekruten wie dich sehe TranceGiant, stehen mir die Tränen in den Augen :toothless :) |
vor lachen, oder vor stolz? ...oder ganz wegen was anderm? |
|
|
| Nightflowers |
hrhrhr, you can't beat us, so we stop posting against you now ;)
WE'VE WON
**SmOoTcH** ;) |
|
|
| dEEkAy |
in cheaters :p
put your scripts off...we "de"faked u :p |
|
|
| Shito |
kein Script mein Freund, nur ein Tip! ;)
dieses freundliche Krieg war sehr angenehm, wir danken ihr, da wir viel Spass hatten une weil sie sehr gute une Fair-Play Spieler gewesen sind! ;)
Aber jetzt haben wir es ein bisschen satt, une wir haben ihr gezeigt, dass die Franzosenschliesslich die besten sind! ;);) |
|
|
| Lytchix |
Congratz my german friends!
This is just the french touch which permits us to win, no other secret! ;)
It was funny and I like your fair-play... ;) |
|
|
| dEEkAy |
| quote: | Originally posted by o
kein Script mein Freund, nur ein Tip! ;)
dieses freundliche Krieg war sehr angenehm, wir danken ihr, da wir viel Spass hatten une weil sie sehr gute une Fair-Play Spieler gewesen sind! ;)
Aber jetzt haben wir es ein bisschen satt, une wir haben ihr gezeigt, dass die Franzosenschliesslich die besten sind! ;);) |
Je ne veux pas appeller ca un guerre parce que c'est comme un joke pour moi ;)
mais encore, je ne suis pas très sûr si vous ne utilisez pas une scripte :p |
|
|
| Sir. Lunchalot |
| quote: | Originally posted by Lytchix
Congratz my german friends!
This is just the french touch which permits us to win, no other secret! ;)
It was funny and I like your fair-play... ;) |
We`ve also enjoyed the game!
Congratz to you!;)
We should have a meetup at some festival and have a drink together.:) :D
PS: Pm me the trick at some time.;) |
|
|
| schnegggge |
Sounds like you guys are just giving up.
We don`t like a victory like that!!
Get up and go on postfighting, please. |
|
|
| Lytchix |
| quote: | Originally posted by Sir. Lunchalot
We`ve also enjoyed the game!
Congratz to you!;)
We should have a meetup at some festival and have a drink together.:) :D
PS: Pm me the trick at some time.;) |
Yes that's a nice idea.
I think I'll go to Mysteryland or Sensation this summer but I'm not sure yet, maybe we could meet there if you go.
Now, I'll spend more time on your forum to improve my german level! ;) |
|
|
| Shito |
| hey mein Freund, wir sind Franzosen, wir haben ein Privatsleben! ;);):p |
|
|
|
|