|
ה ו י ם ו ד הי ם יו הו דת (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
מזל טוב אח שלו!!!!!!
שתשמשיך להכין נרגילות\בשר מצויינים כמו שאתה יודע
ושיהיה לך בפנאן!!!!
ותמסור דש לחבר'ה בשוק בשמי :D |
|
|
| HyPeRSoNiC |
מזל טוב אחי!!!!!!!
עד 120000000000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
תודה רבה אנשים
פשששש אלונה השקעת אה? סבביש
רועי אחי שיהיה כבר עוד מפגש אני יעשה נרגילה חופשי כמה שאתה רוצה, אנחנו עושים כל יום 2 ראשים לפחות אז אתה יודע מתישהו לומדים להכין ראש טוב
ודרורי יחתיכל אמבציל חולה מה אם העטיפות שרצית????????? דבר איתי באייסיקיו |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
ודרורי יחתיכל אמבציל חולה מה אם העטיפות שרצית????????? דבר איתי באייסיקיו |
שמתי... יהיו עוד |
|
|
| MasterP |
| מזל טוב גבר עד 120 תשמע טראקים |
|
|
| luckystrike |
סורי על האיחור אחי !
מזל טוב אח שלו - תעשה חיים ושעוד
נחלוב ביחד פרות אצל עודד ...
:) |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by luckystrike
סורי על האיחור אחי !
מזל טוב אח שלו - תעשה חיים ושעוד
נחלוב ביחד פרות אצל עודד ...
:) |
?זה השאיפות שלך? לחלוב פרות |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
?זה השאיפות שלך? לחלוב פרות |
ראיתם איך עודד מתעצבן שאני רוצה לגעת בפרות שלו ...
קיצר עודד לא פרות כמו התפוחי אדמה של רועי ... |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by luckystrike
סורי על האיחור אחי !
מזל טוב אח שלו - תעשה חיים ושעוד
נחלוב ביחד פרות אצל עודד ...
:) |
חחח גם אני סורי על האיחור
מזל טוב :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
קיצר עודד לא פרות כמו התפוחי אדמה של רועי ... |
בואנה יא חתיכת קוף בצנצנת...
תפוח אדמה אחד!!!!!!!!!!
זה הכל.......
וזה היה שהייתי שיכור מת
אז תפסיקו כבר
בלבלות@#?%$%?^@?#@$^?%&?#^?*?^%??%#$% |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
@#?%$%?^@?#@$^?%&?#^?*?^%??%#$% |
ואחרי זה אתה עוד אומר לי שאני גונבת ממך... :rolleyes: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
ואחרי זה אתה עוד אומר לי שאני גונבת ממך... :rolleyes: |
מוזר... הנוער של היום... |
|
|
|
|