return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Such is Life (pg. 2)
View this Thread in Original format
Obi
De echte versie is écht nog niet te vinden op 't net. Heeft inderdaad vocals, bij de break hoor je:

I Feeeeel, feel the beauty inside,
I Seeeeee, worlds are tiny outside,
I Heaaaar, hear you calling my name,
I'm Freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....

Als dat er niet in zit, zit je óf met een oude versie (many Miles too soon) óf met een 'nepper'.
Ik heb hier twee versies, de tweede is ook errug cool, lekker dubby/ relaxed.


PS. don't even try, ik ga ze toch niet verspreiden. Zou ik érg veel gezeik mee krijgen. Ik probeer wél met de music afdeling te regelen dat er een .wma'tje op de site te luisteren valt.. U hoort nog van mij.
Jukx
quote:
Originally posted by Obi


PS. don't even try, ik ga ze toch niet verspreiden. Zou ik érg veel gezeik mee krijgen.



Aah joh! Ze hoeven toch niet te weten dat we hem van jou hebben? :D LOL
Akira
quote:
Originally posted by Obi
De echte versie is écht nog niet te vinden op 't net. Heeft inderdaad vocals, bij de break hoor je:

I Feeeeel, feel the beauty inside,
I Seeeeee, worlds are tiny outside,
I Heaaaar, hear you calling my name,
I'm Freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....

Als dat er niet in zit, zit je óf met een oude versie (many Miles too soon) óf met een 'nepper'.
Ik heb hier twee versies, de tweede is ook errug cool, lekker dubby/ relaxed.


PS. don't even try, ik ga ze toch niet verspreiden. Zou ik érg veel gezeik mee krijgen. Ik probeer wél met de music afdeling te regelen dat er een .wma'tje op de site te luisteren valt.. U hoort nog van mij.


Nee donder toch op met dat gezeik van "ik weet het lekker wel en jullie niet" of "ik heb het lekker wel maar je krijgt het niet" DIKKE HOMO !!! ik w8 wel tot het nummer gewoon gereleased is....
Jukx
quote:
Originally posted by Akira


Nee donder toch op met dat gezeik van "ik weet het lekker wel en jullie niet" of "ik heb het lekker wel maar je krijgt het niet" DIKKE HOMO !!! ik w8 wel tot het nummer gewoon gereleased is....


Ah joh man! Obi doet ook alleen maar zijn werk... dus hoe kut iedereen die line-up van sensation ook vindt, we kunnen toch wel een beetje redelijk tegen hem doen toch?
Opti
quote:
Originally posted by Akira


Nee donder toch op met dat gezeik van "ik weet het lekker wel en jullie niet" of "ik heb het lekker wel maar je krijgt het niet" DIKKE HOMO !!! ik w8 wel tot het nummer gewoon gereleased is....


Hahaha, you go boy!!
Akira
quote:
Originally posted by Jukx


Ah joh man! Obi doet ook alleen maar zijn werk... dus hoe kut iedereen die line-up van sensation ook vindt, we kunnen toch wel een beetje redelijk tegen hem doen toch?


jukx manneke toch :) tuurlijk ligt het niet aan hem dat de line up kut is dat neem ik hem ook helemaal niet kwalijk maar het is meer die uitspraken van hem die ik totaal niet mag. Ja ik zal ook wel normaal tegen die knakker doen maar ja die uitspraken die hij tot nu toe heeft gedaan vind ik ook niet superaardig...en dat ie het allemaal wel weet/heeft omdat die bij ID&T zit weet ik nu ook wel dus dat hoeft ie ons ook niet lekker te maken want hij geeft/zegt het toch niet.
Obi
Beste Akira, het enige wat ik doe is wat informatie verschaffen. Daar vraagt de topicstarter namelijk om, en aan de postings te lezen was er wat onduidelijkheid.
Waarom je begint te schelden is mij dan ook een compleet raadsel.

De reden dat ik er bij zet dat je er niet voor hoeft te mailen is omdat de ervaring leert dat bij zulke posts m'n mailbox volstroomd met allemaal verzoekjes met "ah, toe nou... mail het nou ff" enzo. Daar heb ik geen zin in. Dus nogmaals vraag ik mij af wat het probleem nou is. Cold
vraagt om info, ik geef het hem.
Opti
jezus man, ik snap er geen kut meer van!! Ik heb net Rank 1 - Such is life gedowned (tenminste, dat d8 ik)van ADK ( heel toevallig op Napster), speel ik m af, zie ik in Winamp Acetate(lost Shores Remix) staan!!!!!!?! What the f*ck!!! Wie helpt me ff???

Obi misschien...???:D:D:D
tango
Ik heb zojuist such is life gehoord op dance department...

Klinkt erug lekker, zitten inderdaad vocals in. In het midden een beetje zo'n wazig deuntje als bij oakenfolds remix van street spirit (beetje progressive deuntje). En verder het deuntje van many miles 2 soon.

Nu effe wachten totdat iemand de rip gereleased.

grtz,
TNG
Remy D
Ik heb hem gisteren gehoord in de set van Spider Willem en Johan Gielen en het is echt een superSTRAK nummer. :D:D:D:D:D:D

Nog veel beter dan Many miles, too soon :D:D:D:D

220%Miss-Djax
Ik heb gisteren Such is live gehoort op radio 538 (en opgenomen). Ik weet zeker dat het het goede nr is! Want rank 1 was in de studio, Super strak nummer!! Herkenbare rank 1 sound, vocal songs, Top!
Jesse
Voor degene die t nummer nog niet hebben gehoord: ga ff naar beam.to/technodron en download daar de set van Ferry Corsten. Hij begint zijn set ermee.

(De set is wel verneukt ge-encoded, je moet uncook 95 gebruiken voordat je t kan horen, maar verders wel oke nummer!)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement