return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Dance Again 20 februari 2003 <-- Johan Gielen (pg. 2)
View this Thread in Original format
Rinus
Vorig jaar met gielen was het een van de beste DA's volgens velen. Dus ik ben hier natuurlijk weer bij.

Mzl
Jappio
quote:
Originally posted by tijs08
Daar gaan we het niet meer over hebben Jasper! Want er zijn de afgelopen keren steeds meer mannen (nog steeds in de minderheid hoor :p ) bij gekomen, omdat ze dit weten.
Dus mondje dicht. :tongue3 :tongue3

Zei ik vrouwen?? Bedoelde ik dan niet mannen :D

;)
franzelare
quote:
Originally posted by SnuggLe

En ja, dat het Gielen is speelt wel mee...tis wel 60% van de reden. Sorry, maar zijn stijl ligt me niet. Hij komt ook in Enschede binnenkort, maar daar ga ik ook niet heen.

ja op een dinsdag :eyes: snap echt niet welke mongool de programmering doet bij die keet!!!
Optimus
quote:
Originally posted by franzelare
ja op een dinsdag :eyes: snap echt niet welke mongool de programmering doet bij die keet!!!

tis oorspronkelijk een soort studentenfeest voor Hogeschool Rotterdam en Hogeschool Ichthus. Nu is het uitgegroeid naar een op zichzelf staand feest wat eigenlijk weinig meer te maken heeft met scholen en studenten, dat doordeweeks (donderdag/dinsdag) wordt gehouden. Op zaterdag is er natuurlijk altijd ON @ Off_Corso....
Dr. Kuipers
quote:

Hehe ja dat zag ik gister ook al ja!

Aspen Valley is toch zon R&B keet... :S
En dan gaan ze daar Johan Gielen neerzetten...
Raymond
/me komt weer niet...........

Ik moet de volgende dag met m'n ASS in het vliegtuig richting london........ ffe 10 dagen beetje zuipen, poolen, zuipen, zuipen, poolen, wat dingen bekijken, zuipen, poolen, nightclubs bezoeken, voetbal kijken, zuipen :D

En weer johan gielen :whip:
De feesten zijn top, op een top lokatie, maar die kop van die vent staat me niet aan.......

Dus jongens veel plezier, ik drink er wel een paar op DA in London :D
franzelare
quote:
Originally posted by Optimus
tis oorspronkelijk een soort studentenfeest voor Hogeschool Rotterdam en Hogeschool Ichthus. Nu is het uitgegroeid naar een op zichzelf staand feest wat eigenlijk weinig meer te maken heeft met scholen en studenten, dat doordeweeks (donderdag/dinsdag) wordt gehouden. Op zaterdag is er natuurlijk altijd ON @ Off_Corso....

ik quote snuggle omdat hij opmerkte dat johan gielen in enschede draaide en dat is dus op dinsdag in een R&B keet zoalsDr. Kuipers ook al meld :p
Three 'O Three
quote:
ik quote snuggle omdat hij opmerkte dat johan gielen in enschede draaide en dat is dus op dinsdag in een R&B keet zoalsDr. Kuipers ook al meld :p

Eindelijk wordt Tin een keer verbeterd! :p

Beter op letten Opti. Jezus man ;)
franzelare
jep eerst maar eens slagen voor je inburgerings curses en dan pas zeuren :D

nederlands is misschien ook niet mijn goeiste vak maar ik weet wel wat ik zeg :p
tijs08
quote:
nederlands is misschien ook niet mijn goeiste vak maar ik weet wel wat ik zeg :p

ja, en dat ken je wel zien ook!

:haha:

Jappio
quote:
Originally posted by tijs08
ja, en dat ken je wel zien ook!

:haha:

Blijkt maar weer dat enschede toch niet echt bij Nederland hoort....

:D
Optimus
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Eindelijk wordt Tin een keer verbeterd! :p

Beter op letten Opti. Jezus man ;)

ben niet meer zo scherp:D heb de hele week geconcentreerd in de klas opgelet enzow:D:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement