return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Coca Cola (pg. 2)
View this Thread in Original format
reveal
quote:
Originally posted by Glorie
reveal.. haha ja skojja :) ja e fan så busig idag.. vet inte vad det e ;) flåt :crazy:


tänkte fan det, hade den funnits "under min tid", så hade jag kommit ihåg den... cola-drickare utav stora mått som man är :p
RebeL9
vill ni testa på massa olika cocacola/fantasmaker så ska ni bege er till en turk eller arabaffär. De importerar sina color från övriga Europa och får in massa smaker som inte finns här i Sverige.
Min lokala arab har för närvarande följande smaker inne på Fantasidan:

Fanta Light
Fanta Lemon
Fanta Ananas
Fanta Raspberry
Fanta Mandarin
Fanta Honungsmelon
Fanta Blandfrukt
och några till jag inte minns =)
dbl
quote:
Originally posted by Glorie
dbl, va? ;) ccl e ju dööööögott :) *besatt! :)


den va faktiskt ganska ok innan dem ändrade smaken på den.. nu e den inget vidare.. vanlig cola e iallafall godare
reveal
quote:
Originally posted by RebeL9
Fanta Light
Fanta Lemon
Fanta Ananas
Fanta Raspberry
Fanta Mandarin
Fanta Honungsmelon
Fanta Blandfrukt
och några till jag inte minns =)



apelsin kanske :p

finns det inte nån som heter "vilda bär" eller nåt sånt också? SÅ sällan jag dricker fanta alltså, köper alltid cc ju
cviper
fanta mango :toocool: det e nog den bästa fanta-sorten jag har prövat.

Sen sprang jag (av misstag) in i en cc-orange en gång. Det var ingen höjdare, det...

Nån som har prövat cc-vanilj? Inte vågat riktigt än :rolleyes:
EDIT: oj, missa visst den andra thread:en... Naja, ingen vanilj-cola för min del.
reveal
quote:
Originally posted by cviper
Nån som har prövat cc-vanilj? Inte vågat riktigt än :rolleyes:


personligen har jag inget emot vanilj-cc faktiskt, helt ok
slår dock inte vanlig
mindshooter
quote:
Originally posted by RebeL9
vill ni testa på massa olika cocacola/fantasmaker så ska ni bege er till en turk eller arabaffär. De importerar sina color från övriga Europa och får in massa smaker som inte finns här i Sverige.
Min lokala arab har för närvarande följande smaker inne på Fantasidan:

Fanta Light
Fanta Lemon
Fanta Ananas
Fanta Raspberry
Fanta Mandarin
Fanta Honungsmelon
Fanta Blandfrukt
och några till jag inte minns =)


Är expert på dom dära... vet inte om du syftade på Sunny Mellon med honungsmelon? Finns oxå Exotic (bladnfrukt?) Men jag har druckit den feta, limited, oslagbara Fanta COCOS!!! SÅÅÅ jävla god! dom fick in en last här på turklivs...köpte det hela tiden...3 för 10 :D MUMMA va den smakar bra!
Glorie
Finns ju Fanta mango och Fanta Kivi me :D :crazy:
reveal
quote:
Originally posted by Glorie
Finns ju Fanta mango och Fanta Kivi me :D :crazy:



du glorie, det finns fanta lakrits också, sugen? :p
Glorie
quote:
Originally posted by reveal
du glorie, det finns fanta lakrits också, sugen? :p


oj oj oj, du skulle bara veta va jag skrattade när jag läste det där...mouuhahahhahaahhahahha :haha: :stongue: :crazy:

neeeeeeeeeeee, fanta lakrits vill ja inte ha, gillar inte lakrits jue ;)

drpepper diggar ja inte heller :) mediciiiin :p hoho...
har ni testat powerride? smakar vattan... bläärk :) men snygga färger har de på drickorna.. det heter förresten DRICKA och inte LÄSK!!!! :D

Nåt ja tycker om.. som f*n e den.. va heter den....finns me green tea-smak :) eehh....nån vitamindryck som e skitgo å så ere mörkblåa korkar...hmm...finns massor me smaker..ehh...passionsfrukt me typ...det e alltid blandade smaker...

Endre

Share The Fun

:D
Nicke
Jag tycker om CC Light Lemon. Är inte så förtjust i light-versioner, men den här är bra. Pepsi Twist smakar inte lika mycket som den här.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement