|
ID Contest Part Deux (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Glaniskanis |
Haha we hebben dat gewoon gedaan om het wat moeilijker te maken
En bovendien ook aangegeven hierboven
Trouwens er zit ook prog in.. wat je vast wel weet... dus dat is dan ook weer hypocriet he ;)
14 vind ik al een hele boel btw dus stuur je eerste lijstje in dan kunnen we ff een 1e tussenstand opstellen
[edit]
Tussenstand:)
Tango neemt de leiding met 36 punten
Tijs08 volgt met 34 punten
[edit2]
Tijs08 neemt de leiding weer met 39 punten
[/edit2]
Verder nog nix :)
[/edit]
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Glaniskanis |
Tijs08: 39 punten
Tango: 36 punten
Babbel: 32 punten
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| TranceFool |
Hmmm ik herken er heel erg veel alleen kan ook van veel niet op de naam komen :p
edit: lullig van nr 15 glanis :p |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Hmmm ik herken er heel erg veel alleen kan ook van veel niet op de naam komen :p
edit: lullig van nr 15 glanis :p |
Haha wat nou lullig
Snuggle kende um wel zei ie :)
Dus fat easy ID
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| moogwai |
Leuke competitie... jammer van die "rotzooi" er tussen, anders had ik een vele hogere score :D
Ik heb er maar 8 100% goed + plus nog wat restpunten...
btw... heeft nr 24 al een naam dan??? |
|
|
| Optimus |
ik doe ook mee:D
ff kieken of ik nog wat weet:D |
|
|
| Optimus |
| whahaha, ik weet er maar 2:D |
|
|
| Glaniskanis |
Whahaa Optimus netjus man had ik niet verw8 ;)
Moogwai ik reken die remix en productie allebei wel goed... maar graaf dr nog ff op in wantuh dit kan natuurlijk niet he
Had jou wel verw8 met een stuk of 15 ID's
Op het moment heb je nog (maar) 23 punten :)
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| tango |
Ik trek me terug uit de wedstrijd, dus schrap me effe van het lijstje glanis........
grtz.
TNG |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Moogwai ik reken die remix en productie allebei wel goed... maar graaf dr nog ff op in wantuh dit kan natuurlijk niet he
Had jou wel verw8 met een stuk of 15 ID's
Op het moment heb je nog (maar) 23 punten :)
Greetz,
Glaniskanis |
Nou met nog steeds ISDN en helemaal geen kennis van alles wat ik geen trance noem vind ik 23 nog niet zo slecht hoor ;)
Ik maak er wel eens een voor jouw... om jouw kennis te testen :p |
|
|
| tijs08 |
ik heb nu nog 5 IDs open staan..
Van 2 daarvan kan ik niet op de titel komen, wat best bjzonder is als je mij kent :p en die andere ken ik gewoon niet.. en das HEEL ERG bijzonder
kben benieuwd naar de nieuwe tussenstand... kheb niet erg veel concurrentie merk ik.. ook niet op internationaal niveau.. :rolleyes: |
|
|
| ScuL |
| min god ik heb zo'n 5 gig aan trance singles maar van de tunes die in dat zipfile zitten heb ik er geen één. |
|
|
|
|