return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
ID Contest Part Deux (pg. 2)
View this Thread in Original format
Glaniskanis
Haha we hebben dat gewoon gedaan om het wat moeilijker te maken
En bovendien ook aangegeven hierboven

Trouwens er zit ook prog in.. wat je vast wel weet... dus dat is dan ook weer hypocriet he ;)
14 vind ik al een hele boel btw dus stuur je eerste lijstje in dan kunnen we ff een 1e tussenstand opstellen

[edit]
Tussenstand:)
Tango neemt de leiding met 36 punten
Tijs08 volgt met 34 punten
[edit2]
Tijs08 neemt de leiding weer met 39 punten
[/edit2]

Verder nog nix :)
[/edit]


Greetz,
Glaniskanis
Glaniskanis
Tijs08: 39 punten
Tango: 36 punten
Babbel: 32 punten


Greetz,
Glaniskanis
TranceFool
Hmmm ik herken er heel erg veel alleen kan ook van veel niet op de naam komen :p
edit: lullig van nr 15 glanis :p
Glaniskanis
quote:
Originally posted by TranceFool
Hmmm ik herken er heel erg veel alleen kan ook van veel niet op de naam komen :p
edit: lullig van nr 15 glanis :p

Haha wat nou lullig
Snuggle kende um wel zei ie :)
Dus fat easy ID


Greetz,
Glaniskanis
moogwai
Leuke competitie... jammer van die "rotzooi" er tussen, anders had ik een vele hogere score :D

Ik heb er maar 8 100% goed + plus nog wat restpunten...

btw... heeft nr 24 al een naam dan???
Optimus
ik doe ook mee:D

ff kieken of ik nog wat weet:D
Optimus
whahaha, ik weet er maar 2:D
Glaniskanis
Whahaa Optimus netjus man had ik niet verw8 ;)

Moogwai ik reken die remix en productie allebei wel goed... maar graaf dr nog ff op in wantuh dit kan natuurlijk niet he
Had jou wel verw8 met een stuk of 15 ID's
Op het moment heb je nog (maar) 23 punten :)


Greetz,
Glaniskanis
tango
Ik trek me terug uit de wedstrijd, dus schrap me effe van het lijstje glanis........

grtz.
TNG
moogwai
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Moogwai ik reken die remix en productie allebei wel goed... maar graaf dr nog ff op in wantuh dit kan natuurlijk niet he
Had jou wel verw8 met een stuk of 15 ID's
Op het moment heb je nog (maar) 23 punten :)

Greetz,
Glaniskanis


Nou met nog steeds ISDN en helemaal geen kennis van alles wat ik geen trance noem vind ik 23 nog niet zo slecht hoor ;)

Ik maak er wel eens een voor jouw... om jouw kennis te testen :p

tijs08
ik heb nu nog 5 IDs open staan..

Van 2 daarvan kan ik niet op de titel komen, wat best bjzonder is als je mij kent :p en die andere ken ik gewoon niet.. en das HEEL ERG bijzonder

kben benieuwd naar de nieuwe tussenstand... kheb niet erg veel concurrentie merk ik.. ook niet op internationaal niveau.. :rolleyes:
ScuL
min god ik heb zo'n 5 gig aan trance singles maar van de tunes die in dat zipfile zitten heb ik er geen één.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement