| BlaiR.WitcH |
Er moet voor de site van de Spock (www.spockmania.com)
een Forum sectie gemaakt worden vergelijkbaar met deze.
Alleen de owner van de site zou , net als ik, niet weten hoe je dit maakt. Weet iemand toevallig iets over het maken van een forum ,want om het G-book te gebruiken voor discussies is ook weer zo irritant.
dus weet je een site waar ik er iets over kan vinden of heb je andere nuttige informatie over forums, plz leave something behind.
THNX!!!!
Rally-ho |
|
|