return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
help me out PLZ!!!
View this Thread in Original format
BlaiR.WitcH
Er moet voor de site van de Spock (www.spockmania.com)
een Forum sectie gemaakt worden vergelijkbaar met deze.
Alleen de owner van de site zou , net als ik, niet weten hoe je dit maakt. Weet iemand toevallig iets over het maken van een forum ,want om het G-book te gebruiken voor discussies is ook weer zo irritant.
dus weet je een site waar ik er iets over kan vinden of heb je andere nuttige informatie over forums, plz leave something behind.
THNX!!!!

Rally-ho
Robvef
Op wat voor manier wil je het forum gaan gebruiken. Kun je gebruik maken van *.asp of *.php.

www.snitz.com --> dan naar de forums. Werkt met *.asp extensies

www.vbulletin.com --> dat is dus dit --> werkt met *.php extensies.

Dit zijn de enige twee die er een beetje professioneel uitzien.
BlaiR.WitcH
THNX ALOT ROBVEF!!!

Rally-ho
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement