return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Gamla godingar
View this Thread in Original format
Glorie
du inte visste att du digga...???? Skriv här!

alltså, ja var på ett café idag.. där de körde helt superblandad musik...först var d en låt där de sjöng

vill du ligga med mig ikväll? fast på franska.. kan inte stava...MEN uttala :p ni vet hur den frasen går..alltså inte den lady marmelade-låten... nåt annat jazzskit :)
höhö

sen vare nå annat skräp...sen "jenny from the block" me j-lo...men sen plötsligt kom en gammal trancelåt!!! woohooo :D
som ja inte visste att ja digga :)

J&R Project - Keep it up :) var alltså tvungen att gå fram å fråga vad det var fören låt...för ja kände igen den så mycket, men hade den inte hemma :) hehe....NÅN som vet hur gammal den e? vore snällt om ni svara... å passa på att skriva lite gamla låtar som ni glömt att ni gilla....

flåt om det redan finns ett sånt här topic... det LÄR d göra.. haha, men jag e för slö för att ta fram spaden å börja gräva nu :)
RebeL9
den släpptes ca 99 om jag inte minns fel. jag hatade den från allra första början :)
En gammal goding som jag nästan glömt hur bra den var är Fridge - Paradise (Nu Gray mix)
MASSIV!
reveal
quote:
Originally posted by RebeL9
Fridge - Paradise (Nu Gray mix)
MASSIV!



ligger på min lista i tråden om låtar man ALDRIG tröttnar på :)
Glorie
va opoppis detta topic blev.. haha
reveal
quote:
Originally posted by Glorie
va opoppis detta topic blev.. haha


förmodligen för att det diskuterats sjukt många gånger, i alla olika rum/forum/vad man nu kallar de olika sektionerna på TA
Glorie
quote:
Originally posted by reveal
förmodligen för att det diskuterats sjukt många gånger, i alla olika rum/forum/vad man nu kallar de olika sektionerna på TA


jahapp :(
NordLight
Som 30+'are på forumet vore det ju skamligt om man inte kunde bidra med lite klassiker. Nedan finns ett antal låtar från när jag sprang på mina första rave på slutet av 80-talet, början 90... klassiker för mig & många andra.

808State - In Yer Face
808State - Cubik
Dr Baker - Chaos
CJ Bolland - Camarque
CJ Bolland - Mantra
Cubic 22 - Night In Motion
Digital Boy - Give Me A Fat Beat
Digital Boy - Ok Alright
Human Resource - Dominator
Illuminatae - Tremora Del Terra XVX
Joey Beltram - Energy Flash
Mental Cube - Q
N joi - Malfunction
Orbital - Chime
Orbital - Lush 3-1
Paragliders - Paraglide
Ravesignal III - Horsepower

Greetz
NordLight
reveal
, känner inte igen en enda av de titlarna... av artisterna känner jag endast till cj bolland och orbital
NordLight
quote:
Originally posted by reveal
, känner inte igen en enda av de titlarna... av artisterna känner jag endast till cj bolland och orbital


Ladda framför allt hem Digital Boy - Ok Alright, Human Resource - Dominator och Ravesignal III. Det var riktigt stora "hits"!

Greetz
NL
reveal
quote:
Originally posted by NordLight
Human Resource - Dominator


denna har jag haft, hade ingen aning om vad den hette... den versionen jag hade (har kanske?) var dock jävligt mkt snabbare än den jag laddade hem nu

Glorie
quote:
Originally posted by reveal
, känner inte igen en enda av de titlarna... av artisterna känner jag endast till cj bolland och orbital


samma här ;) födda 1980 som vi båda e :)
Nyx
quote:
Originally posted by Glorie
"jenny from the block" me j-lo...


testa att lyssna på den låten och "Beatnuts - Watch Out Now" samtidigt..de smälter ihop ganska bra :nervous:



anyway..

Solar Quest - Acid Air Raid (1993)
är en riktig klassiker! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement