return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Tilburg ?
View this Thread in Original format
Valhalla
Wil het komende schooljaar in Tilburg gaan studeren, maar ik vroeg me af hoe het met het uitgaangsleven zit en vooral op het gebied van trens.
So if you know :D
raoel
Ik heb er één jaar op school gezeten en ben er niet veel op stap geweest omdat ik niet op kamers zat.

Maar, je kunt er wel eg goed op stap. Op donderdagavond gingen wij dan eerst naar verschillende kroegen zoals brandpunt, de miller, le brochard (of zoiets) en daarna meestal richting de Talk.

In de Talk was het altijd erg goed te doen. Goede trance, goed geluid en een goede sfeer. Of dat nu nog steeds zo is?

Als ik tegenwoordig in Tilburg op stap ga, ga ik altijd naar de Zino's. De hardstyle tempel van Brabant, zo niet heel Nederland.
Of dat hier door-de-weeks iets te doen is weet ik niet.
Maar op zaterdag is het iig geweldig, stampen tot en met op de sounds van DJ Yves.
SnuggLe
schooljaar =geen studeren :D

He Jappi0, Tealk? ;)

Hadden we laatst discussie over op het irc kanaal :D
Blik
toevallig ben ik afgelopen donderdag in Tilburg wezen stappen, wij zijn toen ook naar Brandpunt, Miller Time, Le Clochard ;) etc geweest

dat zijn gewoon gezellige kroegen waar ook trance gedraaid word maar ook ander spul dus. The Talk Of The Town schijnt wel goed te zijn. Zino's zit in ieder geval vrijdagmiddag stampvol :)

leuke uitgaansstad in ieder geval
raoel
quote:
Originally posted by Blik
toevallig ben ik afgelopen donderdag in Tilburg wezen stappen, wij zijn toen ook naar Brandpunt, Miller Time, Le Clochard ;) etc geweest


Na-apert :stongue:
Kakao
The Talk is de laatste tijd zo dood als het maar zijn kan, op donderdag. Echt niks te beleven.

De vasquez is ook wel aardig, alleen draaien ze daar niet echt trance. Meer beetje club muziek.

Tsja, voor de rest voornamelijk studentenkroegen. Daar vindt ik het altijd het gezelligste, ook al is de muziek niet echt top.

Zino ben ik nog nooit geweest eigenlijk, nooit echt behoefte aan gehad om daar heen te gaan.
SnuggLe
De Talk vind ik echt een baggertent, al die 3x dat ik er geweest ben was het niets. Superdruk was het er ook nie. La Clochard is wel relaxed ja, en verder heb je genoeg leuke kroegen...vooral geode studentenkroegen ja.
Jappio
quote:
Originally posted by SnuggLe
schooljaar =geen studeren :D

He Jappi0, Tealk? ;)

Hadden we laatst discussie over op het irc kanaal :D


ehm?? was ik toen niet lam ofzo?? :D
franzelare
ben ook wel eens in tilburg wezen stappen de vriendin van mijn best maat studeerde er.

vind het geen superstad helemaal niet op donderdag!
de talk was wel grappig maar niet mijn tent!
we zijn ook wel eens naar die tent schuin tegen over de zino geweest met die glazen gevel weet zo niet hoe die heet. maar daar werd ik nadat ik 10 stappen binnen was weer door een portier mee naar buiten genomen omdat ik niet hun doelgroep was :( dus daar kom ik ook nooit meer!
De zino's is wel grappig , werd lekker geknalt de keren dat ik er ben geweest :D
Teal'k
quote:
Originally posted by SnuggLe
schooljaar =geen studeren :D

He Jappi0, Tealk? ;)

Hadden we laatst discussie over op het irc kanaal :D


rofl, NIET WEER snuggle :D


Jappio: wanneer ben jij nou niet lam. :D

ontopic: Als je het mij vraagt is Tilburg gewoon een kutstad (ik kan het weten, het zit in me achternaam :)), als studentstad best okay, maar voor de muziek moet je daar niet echt zijn (althans niet ONZE muziek)

moogwai
quote:
Originally posted by Teal'k
ontopic: Als je het mij vraagt is Tilburg gewoon een kutstad (ik kan het weten, het zit in me achternaam :)), als studentstad best okay, maar voor de muziek moet je daar niet echt zijn (althans niet ONZE muziek)


en dat zegt iemand die uit Breda komt :D:D

Maar goed, misschien zit ik volgend jaar ook wel in Tilburg op kamers... en in Brabant is het altijd gezellig, en dat zal in Tilburg niet anders zijn :)
Blik
quote:
Originally posted by moogwai
en dat zegt iemand die uit Breda komt :D:D


respect voor de home-town van Tiësto en Montana :D

The Spock in Breda is trouwens ook een zeer relekst tentje (alhoewel het eigenlijk een zaal is van een "popdiscotheek")
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement