return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
www.raremusicfinder.com (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj Lex
Ja ik had daar eerst ook last van dat ik niet kon inloggen, maar je moet je ff aanmelden en die activate code en dan gaat het volgens mij wel.
Dj Lex
Leuke site trouwens vooral download of the day en de myplay lockers zijn de moeite waard.
magrec
ja en de snelheid van alle ftp's is ook errug :D :D :D :D

grtz magrec
Dj Lex
Ja idd dat is ook wel leuk van dat forum. Alleen dit forum vind ik toch leuker
SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
ja en de snelheid van alle ftp's is ook errug :D :D :D :D

grtz magrec

Nah, niet van alle, maar oke, van de meeste wel ja. We hebben een paar servers hier op de campus in Enschede staan, waaronder die van mezelf dus, gaat wel rap :)

Greetz,
SnuggLe
Dj Lex
quote:
Originally posted by SnuggLe

Nah, niet van alle, maar oke, van de meeste wel ja. We hebben een paar servers hier op de campus in Enschede staan, waaronder die van mezelf dus, gaat wel rap :)

Greetz,
SnuggLe

Ja als ik op RMF kijk zie ik altijd jou naam wel een paar keer staan. Je bent daar meer als hier geloof ik of niet?

Mzzl
SnuggLe
quote:
Originally posted by Dj Lex

Ja als ik op RMF kijk zie ik altijd jou naam wel een paar keer staan. Je bent daar meer als hier geloof ik of niet?

Mzzl

Ja klopt. Lang voordat RMF begon zat ik wel eens op Tranceaddict.com, maar niet op de forums. Van de oude RMF werd ik in eind-november lid, en toen de site ineens offline ging, MOEST ik gewoon verder op een forum :) Dus kwam ik maar hier, want dit is ook een vet goed forum!
Maar nu zit ik dus weer op RMF omdat deze online is, ik ben er 1 van de 5 moderators. We groeien nu wel snel: sinds begin april, dat we weer online zijn, hebben we nu 1500 members. Ongeveer 20.000hits per dag.

De forums van RMF en TranceAddict verschillen eigenlijk best veel; Tranceaddict is meer voor discussie enzo, terwijl RMF echt voor mp3z & traden enzo is. Tevens heb je op RMF geen "Holland-Forum"-jammergenoeg. TranceAddict is ook ECHT Trance, RMF wil (volgens de eigenaar, Vector) een soort 2e Napster worden...er is ook een Rock-forum etc etc. Dat lukt um alleen nooit :) Raremusicfinder zou eigenlijk een andere naam moeten hebben..iets van Trancemusicfinder ofzo :)

Greetz,
SnuggLe
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe

Ja klopt. Lang voordat RMF begon zat ik wel eens op Tranceaddict.com, maar niet op de forums. Van de oude RMF werd ik in eind-november lid, en toen de site ineens offline ging, MOEST ik gewoon verder op een forum :) Dus kwam ik maar hier, want dit is ook een vet goed forum!
Maar nu zit ik dus weer op RMF omdat deze online is, ik ben er 1 van de 5 moderators. We groeien nu wel snel: sinds begin april, dat we weer online zijn, hebben we nu 1500 members. Ongeveer 20.000hits per dag.

De forums van RMF en TranceAddict verschillen eigenlijk best veel; Tranceaddict is meer voor discussie enzo, terwijl RMF echt voor mp3z & traden enzo is. Tevens heb je op RMF geen "Holland-Forum"-jammergenoeg. TranceAddict is ook ECHT Trance, RMF wil (volgens de eigenaar, Vector) een soort 2e Napster worden...er is ook een Rock-forum etc etc. Dat lukt um alleen nooit :) Raremusicfinder zou eigenlijk een andere naam moeten hebben..iets van Trancemusicfinder ofzo :)

Greetz,
SnuggLe

hhaha ja gaat lekker met de andere forums trance forum is toch het drukst.
Dj Lex
ja dat klopt snuggle wat je hierboven zegt. RMF is toch meer op muziek gericht veel mp3's en myplay dingen enzo en hier is toch maar weinig muziek en meer lol, maar toch vind ik het hier leuker. Niet zo moeilijk allemal enzo.
jp
Dat waren nog eens tijden *zucht*

Mindphaser
sow... ik zat toendertijd hele dagen addicted te rippen en te uppen... zeer vet was dat :)
helaas wel een relatie van 2.5 jaar kapot aangegaan maar dat was verders niet zo erg :D
New Wave
Heb nog steeds een scheithekel aan die gasten. :whip: :whip:
Bram, Ik stomp je als ik je tegen kom!:mad:

;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement