|
יש לי חתימה!!!!
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
ביקשתי צפרדע
אורן עשה לי צפרדע!!!
:wtf:
עכשיו הוא מאיים להתאבד בביצה
:nervous: :nervous:
:crazy: :crazy: :crazy:
תגידו לי להתחדש, ותודה אחי :) |
|
|
| nesher |
פי אורן אתה תותחחחחחחח אחי
מה עם איזה נשרון קטן כזה?
:D |
|
|
| itamarsan |
פייי אחי הפצצתה בחתימה
גם אני מתכוון לעשות חתימה שייהיה לי זמן קצתתת |
|
|
| Rising |
בבקשה מיכאל גבר...
נראה לי צריך לתקן אותה טיפה אבל בהזדמנות...
תודה רותם ואיתמר...
וואלק נשרון קטן? סבבה ;)
ואיתמר דבר איתי אם אתה רוצה.
יאללה ביי שיהיה לכם יום טוב ;) |
|
|
| Tarantula |
ייוווווו... איזה חתימה חמודה!@#$@#%^:D
כיפק לאורן!!!! ההייייי
ועוד פעם לאורן!!#%^%^
חחחחח...:toothless :D |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Tarantula
ייוווווו... איזה חתימה חמודה!@#$@#%^:D
כיפק לאורן!!!! ההייייי
ועוד פעם לאורן!!#%^%^
חחחחח...:toothless :D |
גם אני אמרתי
:p
 |
|
|
| DjChook |
סעמק רשמתי פוסט ראשון
ושכחתי לעשות
SEND
והלכתי :(
ועכשיו אני חוזר ומשום מה הוא לא מצא
THREAD
אתם יודעים שיש את ה
ERROR
הזה
חפיף, בקיצר, תתחדש אחי
אורן ממש יפה ! |
|
|
| Sniper |
תתחדשששש גבררררררררררררררררררררררררררררר
:]
אוהב אותך
נ.ב
אורן אתה תותח קור!!! אין אין עלייך מת עלייךךךך |
|
|
| luckystrike |
אורן ראסמי אתה תותח ...
תחדש פלוצר !
אורן - שגם האתר שלנו ייצא ככה בסוף ... |
|
|
| MoSH_MaN |
ואללה חתימה טובה!!
תתחדש!!
:) |
|
|
| Flotser |
תודה לכולם!!
:p :p :p
:clown: |
|
|
|
|