|
Ich habe mit Ralphie B gechattet!!!
|
View this Thread in Original format
| Stiffmaster |
Omfg gestern bei ASOT hab ich persönlich mit Ralphie B gechattet!! hier ein auszug: [21:31] i have been to BALI :) monkey forest is a park there
-
Ralphie-B is java@=mPev-mi-qg62-9240.dial.kabelfoon.nl * Java User
Ralphie-B on @#armind
Ralphie-B using glass.webchat.org WebMaster, Inc - www.webmaster.com
Ralphie-B End of /WHOIS list.
-
[21:31] cool :)
[21:32] well ive massive from you, but monkey forest is not avaiable anymore :(
[21:32] your tracks are all quality i love them
[21:33] do you have time to chat with me? for 5 mins?
[21:33] plz
[21:33] sure
[21:33] cool thank you very much!
[21:34] well im from germany and i love trance so much but the trance music here is so bad
[21:34] ask away
[21:34] no qualitiy here
[21:35] when have u started to produce trance?
[21:35] always been into music with melody...but i thibk back in 97/98 ...before that i made 'rave'.
[21:36] im into trance since 99 well im 18 and its hard here in germany to find out where to get the real music from
[21:37] do you know some djs or artist in the scene personally? like tijs or armin?
[21:40] you dont have time anymore?
[21:44] cya ralph and i wish u a very successful career cya!!
[21:45] sorry man to many questions :)...have phun
[21:45] np :)
:) |
|
|
| Parafox |
| naja das war wohl eher ein Monolog :) Ralphie hatte wohl wenig Zeit oder Lust :) |
|
|
| TomVetch |
| Ja und Johan Gielen, Misja Helsloot und Armin van Buuren waren im gleichen Chat... *G* |
|
|
| jploveparade |
| Ralphie B :eyespop: :nervous: |
|
|
| MeGAmiNd |
| der hat ja fast gar nix gesagt der lump! :D |
|
|
| Bloodflower |
hmm wie kannst du sicher sein das er nicht irgend ein nerd war der sich als rB ausgegeben hat???
BTW: Ralphie B ist echtmal cool, und nicht nur weil er bei VANDIT ist . . . ;) |
|
|
| dEEkAy |
schön Stiff ;)
Hab ihn auffer ICQ Liste *gg* und Airwave auf AIM :eyespop:
außerdem noch Nordlicht (kennen nur einige denke ich) ["Cry";"Within each of us"].
Früher auch mal Jono Grant von Above&Beyond, aber ich pflege mehr Kontakt zu Paavo (auch A&B und er allein: P.O.S.).
Hab auch noch einige andere (Ferry's Handy nummer usw) aber ich sag nix mehr sonst hört es sich prollig an :rolleyes: |
|
|
| TranceRulez |
| ...der hat doch auch ab- und an hier schon was geposted. Heist der nicht Ralph Barendse oder so? |
|
|
| MYSTERO |
| lasst ihm doch seine freude :) |
|
|
| Stiffmaster |
| quote: | Originally posted by MYSTERO
lasst ihm doch seine freude :) |
genau lasst mir doch meine freude:tongue3 |
|
|
| Lytchix |
| quote: | Originally posted by Stiffmaster
Omfg gestern bei ASOT hab ich persönlich mit Ralphie B gechattet!! hier ein auszug: [21:31] i have been to BALI :) monkey forest is a park there
-
Ralphie-B is java@=mPev-mi-qg62-9240.dial.kabelfoon.nl * Java User
Ralphie-B on @#armind
Ralphie-B using glass.webchat.org WebMaster, Inc - www.webmaster.com
Ralphie-B End of /WHOIS list.
-
[21:31] cool :)
[21:32] well ive massive from you, but monkey forest is not avaiable anymore :(
[21:32] your tracks are all quality i love them
[21:33] do you have time to chat with me? for 5 mins?
[21:33] plz
[21:33] sure
[21:33] cool thank you very much!
[21:34] well im from germany and i love trance so much but the trance music here is so bad
[21:34] ask away
[21:34] no qualitiy here
[21:35] when have u started to produce trance?
[21:35] always been into music with melody...but i thibk back in 97/98 ...before that i made 'rave'.
[21:36] im into trance since 99 well im 18 and its hard here in germany to find out where to get the real music from
[21:37] do you know some djs or artist in the scene personally? like tijs or armin?
[21:40] you dont have time anymore?
[21:44] cya ralph and i wish u a very successful career cya!!
[21:45] sorry man to many questions :)...have phun
[21:45] np :)
:) |
Du hast viel Glück, mit Ralphie B sprechen zu können. :)
Aber Raphie war nicht sehr schwatzhaft mir dir. Shade... :cool: |
|
|
|
|