return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
gezocht live set van de eau
View this Thread in Original format
buster
Hallo allemaal,
Op zaterdag avond word er in de eau in den haag altijd gezegt dat het opgenomen word en dit op 538 uit gezonden word weet hier toevallig iemand waar ik die sets kan downen??
groeten...
trance_lover
Er zijn al vele sets uit de <> ergens op het internet verschenen. Ik heb er geloof ik een stuk of vier van Armin van Buuren, twee van Johan Gielen, nog een van Paul van Dijk. Op djmixes2k.tripod.com staat er nu een van Johan Gielen - Live at Club O 31/3/01.
moogwai
Altijd leuk dat gedeeltes van DJ's @ Club Eau worden uitgezonden op 538.
Ik heb er nu 4 van Armin van Buuren, 3 van Johan Gielen, 1 van Ferry Corsten en 1 van Jose :)

Geen idee of die nog ergens te downloaden zijn.. Eerst had je een zeer goede site (mindphraser) maar die is nu dood :(
buster
quote:
Originally posted by moogwai
Altijd leuk dat gedeeltes van DJ's @ Club Eau worden uitgezonden op 538.
Ik heb er nu 4 van Armin van Buuren, 3 van Johan Gielen, 1 van Ferry Corsten en 1 van Jose :)

Geen idee of die nog ergens te downloaden zijn.. Eerst had je een zeer goede site (mindphraser) maar die is nu dood :(


Ik heb zelf ook een paar oude sets maar nog geen sites gevonden waar ze staan van de afgelopen weken afgelopen zaterdag bijvoorbeeld draaide josé echt super en die set wil ik dus ook graag hebben..
MetzZ_!!
Probeer het 's op www.winmx.com

Is net als napster maar dan ff 10 X beter... ik zag al wel wat sets van Club Eau staan.

Take Care n Enjoy!!
Opti
quote:
Originally posted by MetzZ_!!
Probeer het 's op www.winmx.com

Is net als napster maar dan ff 10 X beter... ik zag al wel wat sets van Club Eau staan.

Take Care n Enjoy!!


Hahaha, werk je voor ze ofzo?:)
buster
quote:
Originally posted by Optimus Trance


Hahaha, werk je voor ze ofzo?:)


heb ik al geprobeerd staat niks bij jammer zoeken weer verder greetz...
MetzZ_!!
quote:
Originally posted by Optimus Trance


Hahaha, werk je voor ze ofzo?:)


Nee... maar daar lijkt het wel op he?! Ik zal wat minder fanatiek zijn :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement