|
מה קורה עם התחרות?
|
View this Thread in Original format
| djGoosh |
| חשבתי שמשדרים היום ברדיו חלק מהסטים או משהו.. כי אני רוצה לשדר סט.. |
|
|
| DjChook |
ואלה אודי אני לא יודע
:) |
|
|
| Dj Black-Dragon |
וואלה מה עם הרדיו הזה?
הסט שלי מוכן ואני יעלה אותו עוד מעט... ואם יש מצב לשדר ברדיו אז בסבבה
אם זה יהיה בערב זה יהיה מצויין |
|
|
| Vortex_SA |
| אני גם רוצה להעלות, כבר אחד מוכן לי במחשב, איפה מוש??? |
|
|
| luckystrike |
פתחו על זה ט'רד מאורגן עם כל הסטים שעד עכשיו הועלו
ונעשה אותו סטיקי |
|
|
|
|