return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
YAHEL - Hallucinate
View this Thread in Original format
DjChook
http://www.ivibes.nu/index.php?article=1807

מחר בשעה 24:00 בביו יו, יהל מתארח ונותן סט לאור צאת דיסקו החדש

(שעוד לא יצא)

על הסט אפשר לקרוא בלינק למעלה

:)
Flotser
כן אורן הראה לי כבר את הלינק......
מגניב אם מחר הסט, אני אנסה להקשיב להתחלה,

כל מקרה הדיסק הוקדם איכזב אותי, ואפילו קניתי אותו כי היה לי משעמם....
אבל אחורי זה שהוא הוציא את
you feel -
נורא אהבתי

:wtf:
DjChook
סליחה, באמת כרדיט לאורן שהביא לי גם את הלינק

שמעתי פשוט ברדיו אז אמרתי, כבר נפתח סט

גם אותי האחרון אכזב ו
YOU FEEL
הדליק :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
סליחה, באמת כרדיט לאורן שהביא לי גם את הלינק


סטלנות לשמה
מה זה הביא לי גם את הלינק?!
הבנאדם כתב את זה!!!!!!
Flotser
quote:
Originally posted by Hell_Copter
סטלנות לשמה
מה זה הביא לי גם את הלינק?!
הבנאדם כתב את זה!!!!!!


אההההההההההההההההה

חן יצא קקי ----->
Djsamorai
quote:
Originally posted by Flotser
כן אורן הראה לי כבר את הלינק......
מגניב אם מחר הסט, אני אנסה להקשיב להתחלה,

כל מקרה הדיסק הוקדם איכזב אותי, ואפילו קניתי אותו כי היה לי משעמם....
אבל אחורי זה שהוא הוציא את
you feel -
נורא אהבתי

:wtf:


ׁהדיסק באמת איכזב !
DjChook
לא קקי
צואה

ות'אמת יש לי איזה סיבה שרשמתי את זה אבל לא משנה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
לא קקי
צואה


ואם כבר צואה אז שיהיה בסטייל
צואה גרעינית זה הדבר!!!
ויפה שעה אחת קודם!!
DjChook
האזינו !
Flotser
מקשיב

תודה שהזכרת חן מותק


בינתיים זה חמוד לא יותר
אבל רק עכשיו הדלקתי
:crazy:


*Edit***

דווקא מגניב

DjChook
לא יצא לי ככ לשמוע כי הייתי צריך לנסות להרדם

מתי יוצא הדיסק, מישהו ?
Flotser
אם זה היה בכורה, ועכשיו אני יודע איפשהו יש מסיבה של הדיסק, זה יצא עוד כמה ימים אפילו, לא?

והסט
הקשבתי עד הסוף
היה אחלה סט
היה גם אינפקטד, והטראק האחרון בכלל נגנבתי ממנו, פשוט כזה אבל ממש טוב, או שזה כי זה כבר 2 בלילה..
:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement