|
YAHEL - Hallucinate
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
כן אורן הראה לי כבר את הלינק......
מגניב אם מחר הסט, אני אנסה להקשיב להתחלה,
כל מקרה הדיסק הוקדם איכזב אותי, ואפילו קניתי אותו כי היה לי משעמם....
אבל אחורי זה שהוא הוציא את
you feel -
נורא אהבתי
:wtf: |
|
|
| DjChook |
סליחה, באמת כרדיט לאורן שהביא לי גם את הלינק
שמעתי פשוט ברדיו אז אמרתי, כבר נפתח סט
גם אותי האחרון אכזב ו
YOU FEEL
הדליק :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
סליחה, באמת כרדיט לאורן שהביא לי גם את הלינק
|
סטלנות לשמה
מה זה הביא לי גם את הלינק?!
הבנאדם כתב את זה!!!!!! |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
סטלנות לשמה
מה זה הביא לי גם את הלינק?!
הבנאדם כתב את זה!!!!!! |
אההההההההההההההההה
חן יצא קקי -----> |
|
|
| Djsamorai |
| quote: | Originally posted by Flotser
כן אורן הראה לי כבר את הלינק......
מגניב אם מחר הסט, אני אנסה להקשיב להתחלה,
כל מקרה הדיסק הוקדם איכזב אותי, ואפילו קניתי אותו כי היה לי משעמם....
אבל אחורי זה שהוא הוציא את
you feel -
נורא אהבתי
:wtf: |
ׁהדיסק באמת איכזב ! |
|
|
| DjChook |
לא קקי
צואה
ות'אמת יש לי איזה סיבה שרשמתי את זה אבל לא משנה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
לא קקי
צואה |
ואם כבר צואה אז שיהיה בסטייל
צואה גרעינית זה הדבר!!!
ויפה שעה אחת קודם!! |
|
|
| Flotser |
מקשיב
תודה שהזכרת חן מותק
בינתיים זה חמוד לא יותר
אבל רק עכשיו הדלקתי
:crazy:
*Edit***
דווקא מגניב |
|
|
| DjChook |
לא יצא לי ככ לשמוע כי הייתי צריך לנסות להרדם
מתי יוצא הדיסק, מישהו ? |
|
|
| Flotser |
אם זה היה בכורה, ועכשיו אני יודע איפשהו יש מסיבה של הדיסק, זה יצא עוד כמה ימים אפילו, לא?
והסט
הקשבתי עד הסוף
היה אחלה סט
היה גם אינפקטד, והטראק האחרון בכלל נגנבתי ממנו, פשוט כזה אבל ממש טוב, או שזה כי זה כבר 2 בלילה..
:p |
|
|
|
|