|
New Avatar & Sig
|
View this Thread in Original format
| nesher |
תודות כרגיל לאורן התותח
:D :D :D :D :D :D :D
תגידו מה אתם חושבים |
|
|
| AnthemFreak |
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
וואי.. אחי אני אומר לך ראסמי
יצא בן זונה
תחדש!!:) |
|
|
| Djsamorai |
חזק ביותר !!!
תיתחדש !! |
|
|
| NyKoN |
קטלני בלי ספק אחי
באמת יפה
תחדש |
|
|
| DjChook |
אחי מדהים
למרות שאני חושש שהיא קצת גבוהה מדי לא ? |
|
|
| Hell_Copter |
יצא סוף הדרך!!!!
כל הכבוד לך שוב אורן!!!
ותתחדש רותם |
|
|
| oDrori |
הנשר בסיג לדעתי צריך להיות "מצומצם" יותר... בלי קשר,
DAYUMN
אורן שיחקת אותה שוב!!!
ורותם, תחדש! |
|
|
| MoSH_MaN |
בן זונהההההההההה
אוף החלפת את האבטר שהבאתי לך..
:/ :D |
|
|
| Flotser |
מגניב :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
ממש ממש יפה, תחדש!!!!!!!
אורן ימוכשר!! :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| Rising |
תודה אחים שלי...
רותם תתחדש :) ;) :) |
|
|
| nesher |
תודה רבה לכם
ושוב פעם תודה לאורן
:gsmile: :gsmile: :gsmile: |
|
|
| MasterP |
רותם סחטיין האווטר חזק חבל על הזמן
החתימה גם פצצה אבל צריכה קצת ליטוש קל שלא יראו נקודות מסביב.
קיצר אורן אתה תותח ותתחדש גם אתה על החתימה ואווטר |
|
|
|
|