return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Jean
View this Thread in Original format
Teal'k
Na eindeloos gepieker is dan toch de vraag gekomen!! Beargumenteer ook meteen ff
total woot
quote:
Originally posted by Teal'k
Beargumenteer ook meteen ff

Is dat nodig dan??

eeh, int kort?
Als je gaat scratchen op TE ben je n eikel :D
JunKX
Jean in een club roelt. Was laatst in de buurt en daar zette ie toch wel een geil setje neer. Hijs not all bad naar mijn mening.
Optimus
Jean rules!
MaGiK54
Ik wil een Jean Solo in de Arena, daarvoor wil ik mee kaartje van Tiesto Solo best voor inruilen. Jean is mijn held en ik wil graag zijn platendragerlakei worden. :D
Kamaya
ik heb jean 1x live mee mogen maken, op te, jezus wat een kutset....

verder weet ik niks over jean in een club, ik zal er iig niet voor warm lopen...
-=Freezel=-
Als Jean Club en Groove draait vind ik het wel lekker klinken. Hij draait dan bijna alle platen naadloos en snel achter elkaar. Hij loopt dan veel minder te potlooien met de platen en het mengpaneel.

Maar zodra hij naar trance en andere stijlen gaat, nee, geen Jean voor mij...
M5
heb em al tijdje niet meer gehoord, maar vond het altijd wel chill draaien..

iig altijd wel intelligent dance music..

roeleren is misschien wat overdreven , hijs gewoon ok (Y)
Dj Lex
Ja 1x horen draaien en vond het echt heel slecht, pleurt er zomaar wat op en doet altijd van die lompe dinge. Nee geen Jean voor mij
moogwai
Ik hou ik niet van groovy/club/clubtrance.. en als Jean trance draait en geen rare fratsen uithaald is hij wel ok... maar ook niet meer dan dat...

mr.marcello
Als ie maar draait waar ik niet kom vind ik alles goed! :D
K.nattick
'Groovy' en 'clubby' is Jean op z'n best. Het werd eerder al in deze thread aangehaald: in een club komt Jeans kunnen het best tot z'n recht. Ook gaaf vind ik z'n 'trucs' zeg maar. Altijd experimenteren achter de draaitafels. Soms heb ik het idee dattie geen maat weet te houden. Lijkt mij dat je niet moet mixen om het mixen, maar om een zo gaaf mogelijke, of bijvoorbeeld opbouwend mogelijke set neer te zetten. Da's een minpuntje aan 'em. Op Qontact vorig jaar in Eindhoven zette Jean in mijn ogen een geweldige set neer.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement