| Shahar |
בליינד אני אומר שיש פה כמה שיקראו ולא יאהבו את הפוסט שלי..
אבל בכל מקרה...
אממ.. אלה מכם שיש להם דעות קדומות על אנשים שהיו פה בעבר - נסו לשכוח
אם אני יכול לפרסם פה טראק שהכנתי, אין סיבה שאני לא אפרסם טראק של אחר...
גיל שווארץ הביא אותה בטראק מושלם..
The lost shuttle
(המעבורת האבודה)
מי שלא מאזין - מ-פ-ס-י-ד
http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?s=&threadid=88198 |
|
|