return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
אם כבר מדברים על מעבורות...
View this Thread in Original format
Shahar
בליינד אני אומר שיש פה כמה שיקראו ולא יאהבו את הפוסט שלי..
אבל בכל מקרה...
אממ.. אלה מכם שיש להם דעות קדומות על אנשים שהיו פה בעבר - נסו לשכוח

אם אני יכול לפרסם פה טראק שהכנתי, אין סיבה שאני לא אפרסם טראק של אחר...
גיל שווארץ הביא אותה בטראק מושלם..
The lost shuttle
(המעבורת האבודה)
מי שלא מאזין - מ-פ-ס-י-ד
http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?s=&threadid=88198
YuVaL
בבקשה שמישהו יסגור את זה
ממש לא במקום
Shahar
quote:
Originally posted by YuVaL
בבקשה שמישהו יסגור את זה
ממש לא במקום


יובל תעשה לי טובה!
אם יכלתי לפרסם פה את הטראק שלי אין סיבה שהטראק של גיל לא יפורסם
הוא עשה משהו ועשה אותו טוב ולדעתי מגיע לו תגובות על זה..
אם אתה מעריך אותי תשכח את הדעות הקדומות שלך ותעיף מבט
luckystrike
quote:
Originally posted by Shahar
יובל תעשה לי טובה!
אם יכלתי לפרסם פה את הטראק שלי אין סיבה שהטראק של גיל לא יפורסם
הוא עשה משהו ועשה אותו טוב ולדעתי מגיע לו תגובות על זה..
אם אתה מעריך אותי תשכח את הדעות הקדומות שלך ותעיף מבט


מה הקשר לדעות קדומות ?

אני לא סגרתי את הט'רד אז אני מניח שרועי
עשה את זה ובצדק
בלי כל קשר לכל מה שקורה פה אם גיל רוצה לפרסם פה טראקים שלו
אין בעייה שהוא יעשה את זה בעצמו ...
לא הבנתי למה אתה עושה את זה במקומו ?

אני הייתי בצבא שכל מה שקרה פה קרה ועדיין אני לא יודע
מה הקשר לדעות קדומות ?

בכל אופן כל אחד מוזמן לפתוח פה ט'רד עם הטראקים שלו אבל
להמלצות על טראקים של אחרים יש ט'רד שהוא סטיקי בשביל זה

ורועי - אני מסכים איתך רק תן נימוק פעם הבאה ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
ורועי - אני מסכים איתך רק תן נימוק פעם הבאה ...


להבהיר מה קרה
נייקון שלח לי הודעה באיי סי קיו עם הלינק לפה
וראיתי מה הלך וסגרתי
לא חושב שצריך באמת לנמק אחרי היום הטראגי הזה...
לא קשור לגיל או משהו פשוט זה לא לעניין לפרסם כזה דבר אחרי מה שקרה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement