|
Homelands (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by tijs08
Ik gaat ook zeker mee!!
Word een hele leuke maand, maar ook een dure!
En opti.. wij hebben toch onze eigen 'party-travel bureau' hier!
Lijkt me juist super om met een grote groep, met een reis mee te gaan organised by the Bouma-Bros :D |
Thnx Tijs :)
We organiseren inderdaad weer een busreis naar Homelands dit jaar. Zodra we de line-up weten zullen we alle info hier ook posten... Zal waarschijnlijk wel binnen een paar weken het geval zijn.
S&S |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by tijs08
Ik gaat ook zeker mee!!
Word een hele leuke maand, maar ook een dure!
En opti.. wij hebben toch onze eigen 'party-travel bureau' hier!
Lijkt me juist super om met een grote groep, met een reis mee te gaan organised by the Bouma-Bros :D |
Het maakt mij niet uit! Ik heb er in ieder geval op tijd geld voor vrijgezet, dus ik gaat zekers mee :D
ik sla dit x maar een xtje qontact over voor homelands..
Maar goed! Steeph.. jij MOET mee!!
:D |
|
|
| Donna |
Ik wil gewoon eigenlijk ALLES wat leuk is!:D
"All i wanna do is have a little fun before i die" lalalaaaa:toocool: |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Donna
Ik wil gewoon eigenlijk ALLES wat leuk is!:D
"All i wanna do is have a little fun before i die" lalalaaaa:toocool: |
vorig jaar wassut 170 euro ;) 2 nachtjes werken donna :D
Jij MOET ook mee hahah
damn, alle leuke partymensjes bij elkaar :D |
|
|
| Teal'k |
| 170 EURO!.. hmm.. hmm.. ik ga maar is sparen dan ... (krijg nog wel geld van kerst, dus) |
|
|
| Remy D |
| Ik ga dit jaar ook. Moet alleen ff kijken of er nog iemand meegaat. Maar anders kan ik vast wel met wat gappies van TA mee. :) |
|
|
| Ornadel |
| Als ik het geld heb, ben ik aanwezig |
|
|
| SnuggLe |
Ik ben nu ff aan het twijfelen. Misschien skip ik mayday wel, dan heb ik al een groot deel van het geld bij elkaar. Homelands lijkt me nl. ook wel supergaaf. Mayday kan wat dat betreft dan een andere keer wel. Even kijken wat Basd en mij gf ervan vinden, want ik zou met hen in eerste instantie naar Mayday gaan.
Even zien :) Sido, hou ff 2 plaatsen gereserveerd :) |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik ben nu ff aan het twijfelen. Misschien skip ik mayday wel, dan heb ik al een groot deel van het geld bij elkaar. Homelands lijkt me nl. ook wel supergaaf. Mayday kan wat dat betreft dan een andere keer wel. Even kijken wat Basd en mij gf ervan vinden, want ik zou met hen in eerste instantie naar Mayday gaan.
Even zien :) Sido, hou ff 2 plaatsen gereserveerd :) |
Is goed, ik reserveer 2 plaatsen voor je. Mocht het straks heel hard gaan met de aanmeldingen dan zal ik wel ff wat druk op je gaan uitoefenen.... :toothless Of is een plek in het bagageruim ook goed? :p |
|
|
| Miss Proximus |
hmm op de website staat toch echt dat t Saturday June 1 is. Komt mij iig een stuk beter uit :D
Nick Warren komt: heb ik nog nooit gezien en is gewoon HELEMAAL geweldig :)
Maar ja, strax maak ik weer allemaal plannen en heb ik weer geen geld. Het is iig wel óf dit, óf Sumemr Sound System.
Zou ik dan ook mayday moeten skippen??? Bleh...ik wou da'k overal naartoe kon..... *zucht*
ik sluit me bij Donna aan: khou t in gedachten ;) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
hmm op de website staat toch echt dat t Saturday June 1 is. Komt mij iig een stuk beter uit :D
|
1pm Sat June 1st-6am Sun June 2nd 2002 :rolleyes:
hehe is oude datum en oude line up :p |
|
|
| Miss Proximus |
tering hey, ik plaats én oude info van SSS op t forum, en dan ook nog s de ouwe line up van Homealnds?
denk t niet, want Nick Warren is 100% zeker niet geweest vorig jaar. misschien typfoutje? volgens mij was de line up nl. een stuk meer bout dan wat op deze site staat.
anyway. dan zie k wel :D |
|
|
|
|