|
קנו לי פלייסטיישן 2!!!יששש!! כנסו (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יש מצב זה רשת?
למה נראה לי יש גם ברעננה חנות שקוראים לה ככה... |
ואללה נכון
במרכז אלרם נכון ?
תגיד לא סגרו אותה ? כבר מזמן
לא ראיתי אותה ...
דווקא הייתה חנות חמודה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ואללה נכון
במרכז אלרם נכון ?
תגיד לא סגרו אותה ? כבר מזמן
לא ראיתי אותה ...
דווקא הייתה חנות חמודה |
כן במרכז אלרם
לא יודע אם סגרו אותה או לא...
שנים שלא עברתי שם :D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כן במרכז אלרם
לא יודע אם סגרו אותה או לא...
שנים שלא עברתי שם :D |
תקעו אותה בדיוק בפאסאג' שמה מי עובר שם בכלל ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
תקעו אותה בדיוק בפאסאג' שמה מי עובר שם בכלל ... |
חחחחחחח ראסמי
אני זוכר פעם הלכתי לקנות ספרים במסדה ליד... שהייתי באיזה כיתה ו
נוסטלגיה :D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחח ראסמי
אני זוכר פעם הלכתי לקנות ספרים במסדה ליד... שהייתי באיזה כיתה ו
נוסטלגיה :D |
וואלה נכון יש שם מסדה !
איזה קטע הייתי בטוח גם אותה סגרו
חחחחחחחחחח
איזה מקום בשום מקום ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
וואלה נכון יש שם מסדה !
איזה קטע הייתי בטוח גם אותה סגרו
חחחחחחחחחח
איזה מקום בשום מקום ... |
חחחחחחחחחחחחחח ראסמי
אבל מי יקנה שם ספרים :)
בשביל מה יש או יותר נכון היה (עוד חודשיים וסיימתי קיבינימאט) את בוק שופ דינה :D
עזוב...
רעננה מלאה בפסאג'ים מוזרים כאלה...
גם איפה שהכרטיסים... איפה שפעם היה הצ'יפ צ'יפ... צחוקים |
|
|
| NyKoN |
חחח
כן היא הייתה באיזה מרכז שם ברעננה תקוע בצד
אבל הם עברו... שם עשיתי את הצ'יפ לפלייסטיישן 1 כשהם היו עוד ברעננה
אבל מסתבר שהם עברו |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by NyKoN
יש חנות בנתניה
הביאו את המשיח החדש
משהו בסט
יש להם אחריות גם
קוראים להם ג'נסיס
תתקשר ל144 ותבקש... |
מממ אחלה חנות זאת אבל כבר בקושי היא עובדת יש לה גם משחקים לגיים בוי וכו'.. אני יודע שהם מרכיבים את הצ'יפים אבל הם יקרנים חבל"זז
בכל אופן אני יכול לבורר לך אם תרוצה
ותתחדש!!:] |
|
|
| DjChook |
דיברתי עם החבר שלי
הצ'יפ ההכי טוב עולה 750, הם מתקינים
זה לא רשת
בגבעתיים, הוא אומר שזה יפתור את כל הבעיות, אבל אם המכשיר הגיע מארהב צריך לבדוק את זה |
|
|
| Hell_Copter |
אני יתן לך להנות מהספק שזאת לא הסיבה היחידה שנרשמת לפורום... :rolleyes: |
|
|
| DJ_Yuval |
תתחדש !!
ושלך זה
NTSC
כי אבא שלך קנה אותו בארה"ב אז תוריד רק משחקים של זה
ושווה לך ביותר לקנות את הצ'יפ באינטרנט כבר יש מדריכים איך להתקין אותו
חבר שלי קנה את הצי'פ וחיבר לבד וזה פשוט משהו פגז
שיחקתי אצלו
vice city
עוד לפני ששמעתם על זה
יוצאים לזה יותר משחקים ממחשב ותחשוב תוכל לשחק במה שאתה רוצה רק תוריד
:eyespop::) |
|
|
|
|