return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
A lovely start?
View this Thread in Original format
jake
Hej Folket!

Tack för den grymma stämningen ni bjöd på i fredags. Jag trodde inte det var möjligt i det här landet :)

Dave knäckte!
Ni knäckte ännu mer!

Tell me, hur var just din kväll ;)

Thanx!
jake@fokused
Gaby
BÄSTA!!!!
mindshooter
Kul att ni hade trevligt...hoppas man kan komma på nån annan fet nån gång när man har åldern inne! Var nog många TAs som hade det kul i fredags :) på olika håll alltså...
dbl
quote:
Originally posted by mindshooter
Kul att ni hade trevligt...hoppas man kan komma på nån annan fet nån gång när man har åldern inne! Var nog många TAs som hade det kul i fredags :) på olika håll alltså...


jag va ju knappast en av dem :mad:
WhiteRussian
Jodå, hade jäkligt skoj...men Stacy e fan för litet. Svårt för DJn att "läsa dangolvet" när det är så många tätt ihop där. Byt helt till Göta källare, ;)

Var lite halvbesviken på Seaman, men stämningen på stället var jävligt schysst, bara massa människor man vill hänga med, :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement