|
חמוד ... :):):)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |

DARUDE
בפעולה |
|
|
| Hell_Copter |
| חמוד... אבל לא יותר מדי לפי דעתי :) |
|
|
| MoSH_MaN |
דהרוד חמוד
אההה
:rolleyes: |
|
|
| Rising |
וואלה אהבתי נחמד....
עשה מלאאאא כסףףףף מהטראק המזורגג הזה |
|
|
| elad11 |
אוף נו איך אני מעלה תמונה
גם לי יש משו סגנון משו חמוד כזה |
|
|
| BlueHawk |
חחח נחמד
"Da Rude" :) |
|
|
| Trance man |
חחח..
רק שהיום משמיעים את הרמיקס של רובי ריבירה...:D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Trance man
חחח..
רק שהיום משמיעים את הרמיקס של רובי ריבירה...:D |
זה לפיל דה ביט
פה מדברים על סאנדסטרום
אבל למה להכנס לקטנות ;) |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה לפיל דה ביט
פה מדברים על סאנדסטרום
אבל למה להכנס לקטנות ;) |
הכל אותו חרא אח שלי :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Rising
הכל אותו חרא אח שלי :) |
same old ... different flavour :D |
|
|
|
|