return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
רמקולים..
View this Thread in Original format
Flotser
יש לי את הרמקולים הכי פארשים האלה שמקבלים עם כל מחשב,
אבל שלי פארשים במיוחד,
הם כאלה ממש קטנים ואי אפשר להגביר לווליום נורמלי, וגם ככה הם עושים רעשים כאילו הם גוססים כשאני מגביר עד ללפני הסוף....

תמיד רציתי רמקולים חדשים,
אבל אז אמרתי אני אקנה מערכת טובה ואחבר אותה למחשב
ואז החלטתי להישאר עם המערכת הישנה שלי שלא מתחברת, אמרתי זה לא כזה חשוב,אבל נאי רוצה רמקולים טובים.

אבל לא משוה יקר ,
אני לחוץ בכסף,
נגיד משהו גג 300 שקל??

(למרות שלא ממש מעניין אותכם הסיפור שלמעלה)
יכולים להמליץ לי על משהו?
Vortex_SA
ב300 שקל??? קנה כבר אוזניות...
DJ-Kreing^^
נראה לי ב 300 אתה יכול לקנות סט רמקולים נחמד
עם סאב אקטיבי ושניים או ארבע רמקולים נוספים
זה דיי נחמד
אפשר למצוא הרבה כאלה בחניות מחשבים

נראה לי אבל פשוט עדיף לך לקנות זוג נחמד של אוזניות
למה אני לפחות לא מרבה להשתמש ברמוקלים שלי
הרוב באוזניות...
Trance man
אחי...אתה עושה טעות ענקית..

אתה אוהב מוזיקה נכון? אז תשקיע עוד כסף ותקנה משהו שתהנה ממנו.
אני קניתי בדיזינגוף 2 רמקולים גדולים מחברה לא ידוע בשם
MIXTECH
ב1200 שח
והם סוחבייייייים בטירוף
ומגבר חזק של ימהה ב1500 שח
Yamaha RX-396

אין לך כסף אז תעבוד קשה ותקנה את זה! :) תאמין לי זה שווה את זה!
DjChook
tranceman

למה להשקיע 1200 שקל ברמקולים אני לא מבין ?
ועוד בזוג ?

תשמע, הדבר הכי טוב זה להפציץ ב

SB AUDIGY 2 + INSPIRE 6.1

הכרטיס קול + המערכת רמקולים הכי טובים של
CREATIVE

בארץ לצערי זה דיי סיפור יקר, בחול זה בסביבות ה 1000 שקל אני חושב

אבל אני לא סגור על זה

אני אישית עם 2.1
וביציאה האחורית עוד 2 פארשים, בשביל לקבל את התחושה של
SURROUND

אני מתכנן לקנות בקרוב אבל
4.1
או
5.1

כי אני גם בזמן האחרון רואה מלא סרטים במחשב

בקשר למגבר ורמקולים יעני מערכת, לדעתי עם זה יתחבר רק למחשב זה לא ככ נחוץ
Trance man
quote:
Originally posted by DjChook
tranceman

למה להשקיע 1200 שקל ברמקולים אני לא מבין ?
ועוד בזוג ?


אלו לא רמקולים רגילים למחשב, אלו רמקולים כמו של מועדונים...וזה מחיר זול ביותר, זאת מציאה..
תשמע אני שמתי דגש על עוצמה יותר מאיכות, כי אני אוהב לשמוע חזק ,במיוחד כשאני ממקסס במחשב.

Flotser:
אם אתה רוצה לקנות רמקולים בשביל איכות סאונד אז אני ממליץ על
BOSE
וכרטיס קול איכותי כמו שצ'וק אמר..

תבדוק את המחירים של הרמקולים של
BOSE
אולי תמצא משהו זול
DjChook
תשמע אחי אם זה מה שאתה רוצה אז סבבה, אני מדבר על מעבר לסתם לשמוע מוזיקה מהמחשב,

אבל אם אתה מרוצה מהמערכת שלך אז סבבה :)
Flotser
אני סתם זרקתי מספר נאי לא ממש מבין...
ואני חושב שאני מעדיף זוג על כמה...
מכל מיני סיבות

אבל טראנסמן אחי, עד שיהיה לי סכום כסף כזה יעבור הרבה מאוד זמן, וגם ככה אני אעדיף כבר משהו אחר לקנות בכזה סכום...
(אולי איזה משהו מגומי ומתנפח ...)

ואוזניות? אתם באמת חושבים כדאי להשקיע בואניזות?
למה אני מזה אוהב את האלה שתוקעים באוזן,
למה זה גם מנקה טוב
:stongue:

סתם ..
ואלה אז אתם מכירים אולי זוג רמקולים בסביבות הסכום שנקבתי שהוא טוב?
פשוט אני עצלן אין לי כוח לחרוש עכשיו על אתרים, למה אני רק חושב על לקנות
Trance man
quote:
Originally posted by DjChook
אני מדבר על מעבר לסתם לשמוע מוזיקה מהמחשב,


למה אתה מתכוון?
ליצור מוזיקה?
Flotser
quote:
Originally posted by Trance man
אלו לא רמקולים רגילים למחשב, אלו רמקולים כמו של מועדונים...וזה מחיר זול ביותר, זאת מציאה..
תשמע אני שמתי דגש על עוצמה יותר מאיכות, כי אני אוהב לשמוע חזק ,במיוחד כשאני ממקסס במחשב.

Flotser:
אם אתה רוצה לקנות רמקולים בשביל איכות סאונד אז אני ממליץ על
BOSE
וכרטיס קול איכותי כמו שצ'וק אמר..

תבדוק את המחירים של הרמקולים של
BOSE
אולי תמצא משהו זול


תדוה אני אבדוק

:wtf:

DJ-Kreing^^
נראה לי ממש מיותר לקנות לבית רמקולים של מועדונים[
לי יש מערכת סראונד שכוללת מגבר ו 6 רמקולים
וזה ממש מספיק, שאני שם על פול ווליום זה נשמע מספיק חזק
עלה לי בדיוטי פרי 400 דולר
רמקולים של סוני מגבר
jvc

והאוזניות שלי של טכניקס שאני ממש גאה בהם

מיכאל, בטאכלס בשביל לשמוע טראנס בסבבה מול המחשב הרי עדיף פי אלף אוזניות, גם האיכות קול הרבה יותר טובה, וגם אתה לא מפריע לאף אחד עם הרעש
DjChook
לא

אני מדבר על משחקים, וסרטים

ליצור מוזיקה מבחינתי אין הבדל בין סטריאו לסראונד

ובקשר למיכאל, אני חושב שבאייבורי מחשבים יש ב 300 שקל

2.1
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement