return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
(Trance)Nummer met herinnering
View this Thread in Original format
Teal'k
Ik was net ff op V8 naar een concert van Bryan Adams aan het kijken (wat een superartiest, maar dat terzijde) en toen kwam ook nog het nummer van hem met chicane - dont give it up langs, en vandaar deze draad :) want deze plaat brengt gewoon een herinnering mee terug van een paar jaar terug.. Wat zijn jullie nummers met een goede/slechte herinnering?

Ik heb er nog eentje:

CJ Bolland - The prophet als laatste plaat op Dutch Dimension vorig jaar 2feb, wat een afsluiter van een absoluut TOPFEEST was..
Donna
Ja kwam er vanavond achter dat we een jaar geleden om deze tijd onwijs uit onze plaat stonden te gaan daar:D
HEERLIJK!
Supahfeest en naja ik heb me laten overhalen om toch ook naar tijs in concert te gaan maar ik moet t nog maar zien of dat de sfeer van exactly 1 year ago kan overtreffen...
Maar idd ik kan er beter wel heengaan dan dat ik jullie de volgende dag helemaal hysterisch over een feest hoor wat ZOOO gewldig was:D
Al denk ik dat dat dan samenzwering zou zijn van jullie om mij te laten boeten voor mn verstandige beslissing.

Dus eigenlijk,door jullie trieste attituudjes moet ik naar dat concert!!!:whip: :whip: :tongue3
Donna
Ojah Tom,over memories die ik heb bij bepaalde nummers kan ik wel een boek schrijven ondertussen,kan ik over alles wel geloof ik met mn vage kronkels in mn brains:P

Paar mooiste :
The morrighan-millenium
Freefall-skydive
Insigma-open your eyes

En zo nog VEEEEELE erbij..
arj1o1
jurgen de vries - the theme
doet me altijd herinneren aan een goede vakantie
Dj Lex
De hele cd ISOS 3 doet me denken aan de prachtige zomer die ik gehad heb
Talla 2XLC - Can you hear the silence (Talla's UK Remix) doet me denken aan de opening van Judge Jules zijn set op Qointact, op dat moment was hij voor mij al de man van de avond
DjRV
quote:
Originally posted by Teal'k
Ik was net ff op V8 naar een concert van Bryan Adams aan het kijken (wat een superartiest, maar dat terzijde) en toen kwam ook nog het nummer van hem met chicane - dont give it up langs, en vandaar deze draad :) want deze plaat brengt gewoon een herinnering mee terug van een paar jaar terug.. Wat zijn jullie nummers met een goede/slechte herinnering?

Ik heb er nog eentje:

CJ Bolland - The prophet als laatste plaat op Dutch Dimension vorig jaar 2feb, wat een afsluiter van een absoluut TOPFEEST was..


DOH!

cj bolland op dutch dimension doet mij denken aan alle irritante mensen die met onze groep mee waren die het nodig vonden mij op dat moment continue te storen om me mee te vragen om de jassen te halen :whip: :whip: :whip: :whip:
Donna
LOL,daar zijn dus mijn wandelingetjes voor bestemd:P
Tegen t einde moeje gewoon maken dat je wegkomt want er zijn altijd wel wat hysterische gasten die al aan jassen en de terugweg denken vanaf een uur of 3 en dat gaan ze uiten op momenten dat je dat niet echt trekt:)

Dus dan moet je WEGWEZENNNNN!!!:D
Raymond
quote:
Originally posted by DjRV
DOH!

cj bolland op dutch dimension doet mij denken aan alle irritante mensen die met onze groep mee waren die het nodig vonden mij op dat moment continue te storen om me mee te vragen om de jassen te halen :whip: :whip: :whip: :whip:

hahaha.......
M'n vrienden en mij hebben ze uit de zaal moeten sleuren :D
Tja, we moesten op de eerste metro wachten naar Amsterdam Centraal en die zou pas om 08.15 komen, beetje jammer dat Tijssie er dan al om 07.15 mee stopt lol
Maargoed dit was het beste feest ooit!!!!!!!!!!!!! :eyespop: :eyespop:
Flipper01
quote:
Originally posted by Dj Lex
De hele cd ISOS 3 doet me denken aan de prachtige zomer die ik gehad heb

Me2! Die cd heb ik op Kreta helemaal grijs gedraaid :D

Verder vind ik Underworld - Born Slippy echt een heerlijk nummer, een hele goeie herinnering aan dat nummer was de afsluiting van Mysteryland!!:eyespop:
MennoB
Op vakantie vorig jaar hebben we ook de heletijd ISOS 3 gedraaid verders trouwens ook een cd van Yoji @ Dance Valley :D .

Toen ik een niet leuk smsje :rolleyes: van een vriendin van mij kreeg had ik het nummer Clint Fabian - Horizon opstaan, nu als ik elkekeer dat nummer hoor denk ik er weer aan :( ......

Maarja daar zijn dat soort nummers voor he :p .

Partyhardy!
quote:
Originally posted by Flipper01
Verder vind ik Underworld - Born Slippy echt een heerlijk nummer, een hele goeie herinnering aan dat nummer was de afsluiting van Mysteryland!!:eyespop:


hier sluit ik me bij aan! wat was dat top zeg! :) :cool: :toocool:
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by MennoB
Clint Fabian - Horizon


Dat is wel een topper die je daar noemt zeg! Een van de beste platen van 2001 als je het mij vraagt.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement