|
Varför fastnar bara ost i huvudet?
|
View this Thread in Original format
| Connector |
Fick ett "hett" tips av en polare på icq för en stund sedan. Han rekomenderade några Balloonlåtar, nämligen technorocker och monstersound. Jag ångrar att jag laddade ner dessa låtar. Detta var det sämsta jag hört... denna veckan. Och det värsta var inte att jag slösade bandbredd och hårddisksutrymme på dem utan att de fastnade i huvudet. Why god, why!?
Varför fastnar bara skiten i huvudet? Varför aldrig något bra? |
|
|
| mindshooter |
så sant så sant...
oftast beror det på att dessa melodier är så simpla och lätttolkade att hjärnan har lättare för att komma ihåg dom....lite självplågare sådär :p |
|
|
| Endre |
och du kallar den här personen din "polare"?
|
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Endre
och du kallar den här personen din "polare"?
|
exakt... dålig stil.. säg upp bekantskapen ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Jag vet hur det är... kollade en snabbis igår på en video med "live" framträdande av Lasgo... då sjunger hon.... "I pray on my knees.... for you" Å det har jag gått å tänkt på halva morgonen.... sen ser hon ju bra ut också vilket kanske gjort sin del också :toothless |
|
|
| Glorie |
| första gången du hörde de låtarna nu? :eek: :D där ser man :) ja tycker monstersound e bättre än technorocker.... gillar d soundet de får till som e så hajpat :) |
|
|
| AC. |
Punk är faktiskt en låt som fastnat lite...
Kan iofs bero på att det är en av de få trance melodier som går at nynna till |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by dbl
exakt... dålig stil.. säg upp bekantskapen ;) |
:toothless
ja kanske det :)
Glorie jepp, första gången :) |
|
|
| Nicke |
På tal om ost.. Mmmmmmm dubbel ostburgare :)
Balloon är ju bra ju. Så det så :p |
|
|
|
|