return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Varför fastnar bara ost i huvudet?
View this Thread in Original format
Connector
Fick ett "hett" tips av en polare på icq för en stund sedan. Han rekomenderade några Balloonlåtar, nämligen technorocker och monstersound. Jag ångrar att jag laddade ner dessa låtar. Detta var det sämsta jag hört... denna veckan. Och det värsta var inte att jag slösade bandbredd och hårddisksutrymme på dem utan att de fastnade i huvudet. Why god, why!?
Varför fastnar bara skiten i huvudet? Varför aldrig något bra?
mindshooter
så sant så sant...
oftast beror det på att dessa melodier är så simpla och lätttolkade att hjärnan har lättare för att komma ihåg dom....lite självplågare sådär :p
Endre

och du kallar den här personen din "polare"?
dbl
quote:
Originally posted by Endre

och du kallar den här personen din "polare"?


exakt... dålig stil.. säg upp bekantskapen ;)
SteveTranz4ever
Jag vet hur det är... kollade en snabbis igår på en video med "live" framträdande av Lasgo... då sjunger hon.... "I pray on my knees.... for you" Å det har jag gått å tänkt på halva morgonen.... sen ser hon ju bra ut också vilket kanske gjort sin del också :toothless
Glorie
första gången du hörde de låtarna nu? :eek: :D där ser man :) ja tycker monstersound e bättre än technorocker.... gillar d soundet de får till som e så hajpat :)
AC.
Punk är faktiskt en låt som fastnat lite...
Kan iofs bero på att det är en av de få trance melodier som går at nynna till
Connector
quote:
Originally posted by dbl
exakt... dålig stil.. säg upp bekantskapen ;)


:toothless

ja kanske det :)

Glorie jepp, första gången :)
Nicke
På tal om ost.. Mmmmmmm dubbel ostburgare :)

Balloon är ju bra ju. Så det så :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement