|
CLUC FUSION @ Marcanti Amsterdam
|
View this Thread in Original format
| Bouma-Bros |
Zijn er nog mensen hier die morgenavond (vrijdag de 18e) naar Club Fusion in Marcanti/A'dam gaan????
Aanrader met o.a. Yves de Ruyter en een 3 UUR SET van Armin van Buuren (van 2 tot 5)!!!
Wie gaan er ook??
Cheers,
Sido (50% Bouma-Bros.) |
|
|
| NILA.NL |
HELAAS.... zoals jullie al wel weten ben ik er (weer) niet bij... volgende week ook al niet mee naar Godskitchen... 2/3 juni is pas weer de volgende "uitgaansmogelijkheid...
HEEL veel plezier in ieder geval!!! |
|
|
| Akira |
ben helaas ook niet van de partij ik moet ook al weer de volgende dag werken maar ja met armin word hetzeker een toppertje hoor :D:D
ja van yves ben ik niet de grootste fan |
|
|
| NILA.NL |
Bouma's!
COOLE PICS!!! |
|
|
| NILA.NL |
| Ik ben niet geweest, maar voor een sfeerimpressie zie de news & updates button op onderstaand linkje! |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by NILA.NL
Ik ben niet geweest, maar voor een sfeerimpressie zie de news & updates button op onderstaand linkje! |
Ok ik zal es gaan kijken |
|
|
|
|