return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Practical Joke mot Aftonbladet
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Ni kanske har sett löpsedlarna idag om att 2 kamera män har haft sex med singeldeltagare i Temptation Island...

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/...,259026,00.html

Nu är det ju så att en av dom manliga deltagarna är en kompis på mitt jobb.... Hela historien är falsk... Aftonbladet hade ringt upp han och frågat om det hänt några skandaler och eftersom han vet att aftonbladet tänder på allt så hittade han på denna historia vilket nu är på löpsedlarna i hela stan... aftonbladet ringde två andra deltagare som min arbetskamrat talat med och dom hängde på och bekräftade... hela historien har gjort att aftobladet säljer kanske mer men dom kommer få äta upp det eftersom dom e totalt lurade.... dom kommer iof förmodligen vinkla det hela så dom klarar sig ur det hela...
Jag tycker detta är skit kul.... att dom drivit med aftonbladet.
Femman å andra sidan är skit sura på killen här på jobbet och ska till dom senare idag för en diskussion.... ha ha ha

... er action reporter Steve me skurnamotorloiden :crazy:
Glorie
hahahha, va komiskt...

aftonbladet e ju just en sån tidning (har ju blivit en skvallertidning, delvis) som törstar efter stoff som detta... :) å d kan nog nästan gå genom eld för skvaller som detta :p

vem ere i temptation som du känner?
SteveTranz4ever
Niklas heter han... han var med mest av alla singlar i förra avsnittet...
Vizay
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:

kan inte göra annat än att ligga dubbelvikt av skratt.....rätt åt dom snaskande små skvallerkärringarna som skriver den där skitblaskan
AC.
Totalt rätt!
dj_hysterix
HAHAHAHA :stongue: :stongue: :stongue:

Rätt gjort av din kompis....haha..aftonbladet e jävla idiot-tidningen! :stongue: :haha:
mindshooter
dom brukar skriva en massa skit för att sälja och sedan lägger dom in en liten notis en vecka efter med en korrigering...
Ni som läste min artikel om lunar vet vad jag menar.

Mycket rolig fakta Steve haha
Glorie
quote:
Originally posted by mindshooter
dom brukar skriva en massa skit för att sälja och sedan lägger dom in en liten notis en vecka efter med en korrigering...

exakt.. haha... dumma tidningar :)
pelle
ur artikeln: -"Johan Westman, programchef på Kanal 5, kände inte till händelsen."

klart inte...
reveal
om det som stefan säger är sant, så är detta skitcoolt :D
bara sätt dem på plats... tror fan på precis vad som helst

dbl
hehehehehe... fan va ballt :)
Dj_ExOn
hrhr! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement