return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Tips på en bra chillout skiva ?
View this Thread in Original format
Treo
Det börjar bli mycket på en gång med livet just nu, så jag behöver en bra chillout skiva att bara slappna av till, några tips ?

-Treo-
Gaby
Chicane - Far from the madding crowds
Endre

Biosphere - Shenzhou
dj_hysterix
Padmasana - varenda låt av dom e bra :) ..

och shpongle ! :D
RebeL9
Red Jerry - Chilled Euphoria
Red Jerry - Deep & Chilled Euphoria
Solar Stone - Chillout Euphoria
Trance Christer
Sarah Mclachlan - Fear (Hybrid's Super Collider Mix)
lonne
quote:
Originally posted by Gaby
Chicane - Far from the madding crowds


Grym skiva ! Annars gillar jag det mesta av Air, speciellt moonsafari skivan.
Glorie
quote:
Originally posted by Treo
Det börjar bli mycket på en gång med livet just nu


håller med, fint topic :)
Aendy
Det kanske inte går under chill men jag slängde ihop en playlist förra veckan som går hårt just nu. Bra när man är blå. (Den uppmärksamme kan nog lägga märke till Jre:s A few beautiful songs)

DJ Ducka & DJ Yellow - Frozen Dreams (Warnes Mix)
Lustral - Broken (Way Out West Remix)
Above & Beyond - Far From In Love
Ghostland feat. Sinead O´Connor - Guide Me God (PvD + Azreals Recon)
Delerium - Innocente (Tiesto Remix)
Sarah McLachlan - Sweet Surrender (Tiesto Remix)
Oakenfold - Southern Sun (Tiesto Remix)
Moonman - Galaxia (Original Mix)
Cass & Slide - Perception (New Vocal Mix)
SuReal - You Take My Breath Away (Tiesto Remix)
Delerium - Silence (Tiesto Remix)
Mythos & DJ Cosmo - Send Me An Angel
nosfea
Karunesh - The Wanderer
Jakatta - Visions
Ministry Of Sound - The Karma Collection
buddah bar skivorna
cafe del mar skivorna
Thievery Corporation - The Richest Man In Babylon (Ltd Edition)

el_vez
om du är sugen på lite IDM så testa
Arovane - Tides

annars kanske något med Vincent Gallo eller
Susumu Yokota (om man får tro sasha och james holden)

eller
Chicane-Live_From_Palladium-(01-22-00)
chicane-the_galaxy_chill_out_10-03-2002

varav det senare nog är min egna favorit
Treo
Tackar för tipsen :) ska släpa mig ner till skivaffären o se om dom har nåt dessa..

-Treo-
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement