return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Dood op IRC ...Overdosis (pg. 2)
View this Thread in Original format
Teknikol
ZIEK:eyespop:
total woot
gatverdamme wat ziek...
LightForce
Kreeg kippenvel toen ik het las, het is echt te waanzinnig voor woorden. Brrrrrrr anyway je moet aardig gestoord zijn om je via IRC te laten ophitsen en stoer te lopen doen dat je het allemaal wel aankan.
Donna
Ben echt heel de avond met dit logje zoet geweest,telkens een stukkie,dan weer ff op ignore omdat ik r misselijk van werd indeed.

T ging me kop ook nie echt uit;)

Deze dude zn leven was duidelijk IRC en daarbuiten niets meer,en das t gevaarlijke aan *chatten*
Mensen verschuilen zich achter hun alias,worden een "fictief" persoon waar ze zich zeker in voelen.
Ze komen amper nog hun kluizenaarshok uit waar hun *brein* de pc staat,raken totaal contact gestoord en weten niet meer hoe irl te leven.

Dat leverd conflicten op van binnen want je moet wel irl wat dingen zien te regelen anders kun je zelfs je leven op IRC niet behouden;)

Dangerous Minds noem ik dit,hij zag geen uitweg meer,was totaal van de realiteit los,en deed als "Ripper" zn ding,enige wat ie wist was dat ie niet mocht falen want dan was ie niks meer..

Nu issie evengoed niks,maar hijzelf dacht daar tot t laatste ogenblik anders over.

Heel triest dit,en ook heel scary,maar een wize lesson voor vele mensen die op internet hun leven geboren zien worden denk ik...

Onzekerheid sux enorm,de maatschappij is hard,de lat ligt continu te hoog,mensen die t niet trekken vluchten in fictie..

Jahjah,tis wat:)
Chicane
quote:
Originally posted by Donna
blaat


Is dit je afstudeer project geweest? Echt mooi verwoord hierzo Donna, heb je helemaal gelijk in.

Dat mensen zo in hun alias gaan geloven zeg, straks ga ik nog in me paspoort Nick Bracegirdle zetten ofzo :eek: :nervous:
Pjotr G
nou ja, IRC is hier niet schuldig aan, de psychische toestand van deze jongen des te meer. Ik betwijfel of deze jongen al was ie nooit met internet in contact gekomen stabiel zou kunnen zijn. En andere mensen de schuld geven vind ik ook al niet geldig. Later door zegt iedereen stop stop en dat helpt niets. Alsof je met zo'n boodschappen doorkomt bij iemand die helemaal murv gesnoved, gerookt, gedronken of wat dan ook is.

Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden, zolang er geen druk wordt uitgeoefend....en de druk die uit die chat blijkt, geeft me nu niet bepaald reden de verantwoordelijkheid bij iemand anders te neigen te leggen.
Jappio
quote:
Originally posted by Pjotr G
nou ja, IRC is hier niet schuldig aan, de psychische toestand van deze jongen des te meer. Ik betwijfel of deze jongen al was ie nooit met internet in contact gekomen stabiel zou kunnen zijn. En andere mensen de schuld geven vind ik ook al niet geldig. Later door zegt iedereen stop stop en dat helpt niets. Alsof je met zo'n boodschappen doorkomt bij iemand die helemaal murv gesnoved, gerookt, gedronken of wat dan ook is.

Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden, zolang er geen druk wordt uitgeoefend....en de druk die uit die chat blijkt, geeft me nu niet bepaald reden de verantwoordelijkheid bij iemand anders te neigen te leggen.


doet iemand dat hier dan :D
Pjotr G
Niet direct, maar ik ben niet zo ontzettend geschokt (sorry?), en op het triestheidsgehalte en sociaal isolement van sommige freaks na, lijkt me IRC ook niet direct "gevaarlijk". En die sommige freaks die zaten sowieso al in de gavarenzone
Eye-Riz
quote:
Originally posted by Pjotr G
nou ja, IRC is hier niet schuldig aan, de psychische toestand van deze jongen des te meer. Ik betwijfel of deze jongen al was ie nooit met internet in contact gekomen stabiel zou kunnen zijn. En andere mensen de schuld geven vind ik ook al niet geldig. Later door zegt iedereen stop stop en dat helpt niets. Alsof je met zo'n boodschappen doorkomt bij iemand die helemaal murv gesnoved, gerookt, gedronken of wat dan ook is.

Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden, zolang er geen druk wordt uitgeoefend....en de druk die uit die chat blijkt, geeft me nu niet bepaald reden de verantwoordelijkheid bij iemand anders te neigen te leggen.


duh, je weet niet half waar je het over hebt....je snapt er duidelijk niets van, en hebt duidelijk niets opgestoken over wat Donna zei..



Donna, mooi verwoord!!!
Pjotr G
nee joh? dan niet

Donna
Nee Pjotr je begrijpt inderdaad niet wat ik bedoel:)

Irc is de schuldige ook niet,irc is alleen WEL een vluchtmiddel..
En iedereen is verantwoordelijk voor zn eigen dingetjes,zekers waar,das mn lijfspreuk bijna,maar daar heeft dit onderwerp ff totaal niks mee te maken.

Het maakt geen ruk uit wie of wat zn schuld het is,het gebeurd,en dit soortgelijke "enge" dingen gebeuren steeds vaker..
Het is echt de druk die op jongeren ligt waardoor ze gaan flippen,ze kunnen de road naar volwassen worden vaak al nauwelijks behapstukken omdat ze bv een onstabiele jeugd hebben gehad.
Dan wordt daar VAAK ook nog eens drugs bij gebruikt,die je denkwereld nog s een verdieping erbij geven,misschien wel 2,mensen weten vaak niet eens meer wie ze zelf zijn,heel veel jonge mensen hebben al moeite met over zichzelf na te denken,omdat ze teveel van zichzelf goedpraten/blocken door het drugsbegruik,das 1,en dan ook nog eens de werking van de drugs erbovenop,namelijk "minden"

Wanneer jij niet zeker van jezelf bent en daar sterk in staat kunnen drugs je psychisch helemaal naar de tering helpen.
Toen ik 16 was had ik een vriendje die in een stad woonde waar de coke bijna op straat te ruiken was.
Heb echt NEVER die zooi aangeraakt,en t is ZOVEEL keer aangeboden.
Nu snap ik waarom ik toen die afkeer ervan had,k had gelukkig gevoelsmatig waarschijnlijk door dat ik t nie moest doen.
Op mn 30ste nam ik s een snoepie,was op mn 29ste gaan blowen,en kan zeggen dat ik perfect met de zooi kan omgaan en alleen de positieve kanten ervan kan pakken,doe t zeer weinig nog,vind t minder boeiend.

Op dat moment wist ik wie en wat ik was en waarvoor ik stond,dus toen besloot ik te proberen.

Deze jongens,weten nog geen ruk over zichzelf,schoppen hard tegen de maatschappij want hebben moeite met regels omdat ze te vrij zijn opgevoed,paps en mams regelen/betalen wel,boeie.
Mja lekker makkelijk maar sommige zullen wel de moeite nemen over zichzelf na te denken en zn toekomst,anderen hebben gewoon schijt en zien wel wat de dag van morgen brengt.

In beide groepen zit een risicogroep,want sommige van hen zitten in de verkeerde groep omdat ze "erbij willen horen"
En waarbij maakt geen ene flikker uit,ze zijn iig zichzelf niet omdat ze onzeker zijn,waardoor dan ook.

Als DAN mensen van irc hun wereld maken,dan zijn het mogelijke "Rippers"
En kun je t eens zijn of niet,dit is mijn kijk op de zaak.

Amen
Donna
Trouwens,wat ik nog ff kwijt wilde,jij zegt dat je niet zo ontzettend geschokt bent en blabla.

Dat komt dus waarschijnlijk omdat je niet t vermogen hebt wat dieper te denken,want je beseft duidelijk niet wat IRC in principe kan aanrichten als ppl niet goed in hun jas zitten.

Btje kortzichtig vind ik dat,of je hebt niet veel verstand van de wereld van IRC ed.
En je weet ook duidelijk niet veel van het innerlijk van ons mensjes af.
Geeft ook niet,ieder zn ding,maar een beetje nadenken over je innerself kan niet echt kwaad weet je..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement