return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
wat verdient iemand als tiesto nou??
View this Thread in Original format
robin
nou t is op dit forum niet echt gebruikelijk om je zelf ff voor te stellen geloof ik, dus doe k dat ook niet...:p:p:D

als je t wil weten kijk je maar in me profiel of hoe dat hier ook mag heten, maar goed mijn vraag wat verdient een top dj, laten we tiesto als voor beeld nemen... surprice me..

mzlz

robin
!_PeTrUs_!
Dat doen we hier wel ;)

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=55875

En Tiesto verdient op 1 avond meer dan jij in een jaar...
Ruben_Dubbink
is ooit al s een thread over geweest;

http://www.tranceaddict.com/forums/...light=verdienen

GreetZ RubDub
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
is ooit al s een thread over geweest;

http://www.tranceaddict.com/forums/...light=verdienen

GreetZ RubDub


Heel goed Ruubje :p

Ken ie weer dicht ;)

* * CLOSED * *
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement