|
Afstuderen in Barcelona!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
Veel plezier in Barcelona jongen. Fijn afstudeerprojectje :eyes:
Ben ik te laat? :D |
|
|
| Eye-Riz |
| veel succes, enne... wel de goede promoguy uithangen he? :) |
|
|
| Switch |
| w00t w00t Barcelona is een vette stad, ga vooral naar het stadion, het schip van columbus, en het grote winkelentrum, dat zijn echt mooie plekken om te zien |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
veel succes, enne... wel de goede promoguy uithangen he? :) |
chocosunday gaat iig mee :D ;)
| quote: | Originally posted by Switch
w00t w00t Barcelona is een vette stad, ga vooral naar het stadion, het schip van columbus, en het grote winkelentrum, dat zijn echt mooie plekken om te zien |
tijd genoeg zou ik zeggen :p :stongue: |
|
|
| M5 |
| Hey wat ga je daar eigenlijk uitspoken? waar ga je aan werken? |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by M5
Hey wat ga je daar eigenlijk uitspoken? waar ga je aan werken? |
heeeeeeeeeel technisch verhaal :o
ik KAN het proberen uit te leggen..
euhm, tis op de tech. universiteit daro en die zijn druk bezig een zo volledig mogelijk onderzoek te doen naar hybridevoertuigen (auto's, in dit geval, met zowel een verbrandingsmotor als een elektromotor. 1 van de dingen die we gaan uitzoeken is hoe je het beste een vliegwiel in zo'n apparaat gaat bouwen, wat het effect is, hoe zo'n ding d'r uit gaat zien. daarnaast hebben ze nog een slimmigheidje bedacht (en dat is dan voornamelijk onze opdracht) waar ik maar niet verder over zal uitwijden hiero, kweenie of dat mag nl. :p .
kortom, loads en loads of work, en behoorlijk hoog niveau (lees: ik moet nu daadwerkelijk wat gaan doen voor m'n opleiding :o );) ) |
|
|
| Optimus |
| veel succes en plezier daar Gert!:D |
|
|
| Ruben_Dubbink |
Heey!
kreeg vandaag een mailtje van Kolkie, wilde ik jullie niet onthouden....
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
we zijn dus veilig en goed overgekomen! gisteravond lekker gegeten, kamer is zeer ok, mooi schoon alleen niet supergroot. Zit daro met 4 (!) fransen en 1 duitse, maar die is binnenkort weer weg.
*blablablaat*
meer nieuws volgt later!
p.s. het weer is RUK. het regent gewoon &$&%$
groeten!
|
|
|
|
| franzelare |
| cool hou ons op de hoogte :) |
|
|
| Ruben_Dubbink |
zal ik zekers doen!
Denk niet dat Kw vaak op het forum te vinden zal zijn,
hij zou er nog afkickverschijnselen aan over houden zeg :D |
|
|
| Stivvekk |
Hierdoor komt er toch niet toevallig een kamer in de buurt van de TU Delft vrij he :D
(Stivvekk is druk op zoek) |
|
|
| Dr. Kuipers |
| Hey das toevallig ik had hetzelfde mailtje :p |
|
|
|
|