return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 
Afstuderen in Barcelona!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj Lex
Veel plezier in Barcelona jongen. Fijn afstudeerprojectje :eyes:


Ben ik te laat? :D
Eye-Riz
veel succes, enne... wel de goede promoguy uithangen he? :)
Switch
w00t w00t Barcelona is een vette stad, ga vooral naar het stadion, het schip van columbus, en het grote winkelentrum, dat zijn echt mooie plekken om te zien
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Eye-Riz
veel succes, enne... wel de goede promoguy uithangen he? :)


chocosunday gaat iig mee :D ;)

quote:
Originally posted by Switch
w00t w00t Barcelona is een vette stad, ga vooral naar het stadion, het schip van columbus, en het grote winkelentrum, dat zijn echt mooie plekken om te zien


tijd genoeg zou ik zeggen :p :stongue:
M5
Hey wat ga je daar eigenlijk uitspoken? waar ga je aan werken?
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by M5
Hey wat ga je daar eigenlijk uitspoken? waar ga je aan werken?


heeeeeeeeeel technisch verhaal :o

ik KAN het proberen uit te leggen..

euhm, tis op de tech. universiteit daro en die zijn druk bezig een zo volledig mogelijk onderzoek te doen naar hybridevoertuigen (auto's, in dit geval, met zowel een verbrandingsmotor als een elektromotor. 1 van de dingen die we gaan uitzoeken is hoe je het beste een vliegwiel in zo'n apparaat gaat bouwen, wat het effect is, hoe zo'n ding d'r uit gaat zien. daarnaast hebben ze nog een slimmigheidje bedacht (en dat is dan voornamelijk onze opdracht) waar ik maar niet verder over zal uitwijden hiero, kweenie of dat mag nl. :p .

kortom, loads en loads of work, en behoorlijk hoog niveau (lees: ik moet nu daadwerkelijk wat gaan doen voor m'n opleiding :o );) )
Optimus
veel succes en plezier daar Gert!:D
Ruben_Dubbink
Heey!

kreeg vandaag een mailtje van Kolkie, wilde ik jullie niet onthouden....

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
we zijn dus veilig en goed overgekomen! gisteravond lekker gegeten, kamer is zeer ok, mooi schoon alleen niet supergroot. Zit daro met 4 (!) fransen en 1 duitse, maar die is binnenkort weer weg.

*blablablaat*

meer nieuws volgt later!

p.s. het weer is RUK. het regent gewoon &$&%$

groeten!


franzelare
cool hou ons op de hoogte :)
Ruben_Dubbink
zal ik zekers doen!
Denk niet dat Kw vaak op het forum te vinden zal zijn,
hij zou er nog afkickverschijnselen aan over houden zeg :D

Stivvekk
Hierdoor komt er toch niet toevallig een kamer in de buurt van de TU Delft vrij he :D

(Stivvekk is druk op zoek)
Dr. Kuipers
Hey das toevallig ik had hetzelfde mailtje :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement