|
mainstreamlåtar som blivit till trance
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
säg nån cool låt ni hört som de gjort tranceremix av :) om ni orkar såklart...:)
idag hörde ja
The Hose - Rockmania på DI hardtrancekanalen...
det e ju den.. hmm, vad heter den nu, My Sharona..med The Knack....supergut :) och :D astufft... hoho |
|
|
| RebeL9 |
de flesta tranceremixar på gamla låtar brukar oftast bli dåliga.
finns några undantag tex Delerium - Silence. |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by RebeL9
de flesta tranceremixar på gamla låtar brukar oftast bli dåliga. |
hehe, ja håller inte me dig ;) tycker det finns ganska så många bra låtar.. typ airbase gjorde en låt me Eskobar... mucho bra :) blev t.o.m. me bättre i mina öron... :D för att ta ett annat ex.
men... aaa...fint att du förbarmade dig över mitt topic :stongue: ;) |
|
|
| mindshooter |
Above and beyonds mix på Dario G - Dream to me är väldigt bra :)
Vengaboys - Kiss (Airscape mix) är väl ett utmärkt exempel oxå :) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Vengaboys - Kiss (Airscape mix) är väl ett utmärkt exempel oxå :) |
Ärligt? Är det ens samma låt? |
|
|
| AC. |
tycker vi glömmer allt vad DJ sammy och aquagen osv osv och pratar om de riktiga låtarna!
Då syftar jag på tex Pet shop Boys - Home and Dry (Blank and Jones Remix) och andra låter som fått fina remixar som u2 spacebrothers... |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by AC.
Då syftar jag på tex Pet shop Boys - Home and Dry (Blank and Jones Remix) och andra låter som fått fina remixar som u2 spacebrothers... |
Now we're talking ;) |
|
|
| RebeL9 |
U2 - New Years Dub (Ferry Corsten remix)
är riktigt bra. Såpass bra att Bono ringde Ferry för att hylla den =) |
|
|
| dj_hysterix |
| jag tycker Vanguard - Flash e bra :gsmile: |
|
|
| AnD |
| quote: | Originally posted by RebeL9
U2 - New Years Dub (Ferry Corsten remix)
är riktigt bra. Såpass bra att Bono ringde Ferry för att hylla den =) |
fan vad tufft, var hörde du det?
den är ruggigt bra imo. |
|
|
|
|