|
Nieuwe V
|
View this Thread in Original format
| Vnatic |
Ik weet dat t eigenlijk het verkeerde forum is enzo, maar de rest van de wereld is niet zo V-minded als nederland....
In Marco's nieuwe top 10 staat een plaat die c:\del *.mp3 heet.
Meestal hoor ik van releases van marco op voorhand wel iets, maar deze kende ik nog helemaal niet...
Iemand hier wel??
( of zou het een gimmick zijn ? kan natuurlijk, want als je het op de verkeerde plek invoert ( losers!! ) dan ben je dus al je mp3's op je c: kwijt..., misschien een stille hint aan rippers van marco zelf?? of zou t echt een track zijn?? ) |
|
|
| Teknikol |
| Ik las dat het alleen de werknaam zou zijn... |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by Vnatic
Ik weet dat t eigenlijk het verkeerde forum is enzo, maar de rest van de wereld is niet zo V-minded als nederland....
In Marco's nieuwe top 10 staat een plaat die c:\del *.mp3 heet.
Meestal hoor ik van releases van marco op voorhand wel iets, maar deze kende ik nog helemaal niet...
Iemand hier wel??
( of zou het een gimmick zijn ? kan natuurlijk, want als je het op de verkeerde plek invoert ( losers!! ) dan ben je dus al je mp3's op je c: kwijt..., misschien een stille hint aan rippers van marco zelf?? of zou t echt een track zijn?? ) |
't is dus echt een track van hem, hij noemt hem vooralsnog c:\del *.mp3 (niet dat dat nut heeft want wie zet die troep nou in de root :P) omdat ie gewoonweg een pokkehekel heeft aan het downloaden van mp3's en het illegaal kopieren van cd's... |
|
|
| Vnatic |
Geen werknaam dus....
Maar als jij dat hebt gelezen, ga ik er vanuit dat t ook echt een track is. Heeft iemand m al gehoord?? zo ja, ik wil:D :D |
|
|
| tijs08 |
ja.. je moet eens Igor S - Boomerang (Enhanced liveset rip) downen
ik weet zeker dat de eerste bijna 5 minuten niet Boomerang is!! Check maar rond de 4:50 mark.. daar hoor je echt een mix!
Deze track lijkt wel heel erg op Boomerang, maar is toch echt een totaal ander nummer. En dat valt wel precies in het V(akje) :D |
|
|
| Vnatic |
Ik heb volgens mij de set waaruit hij geript is ( marco V @ Godkitchen toch? ) en dat is inderdaad een andere plaat.
Heeft inderdaad ook de V-feel erin, vette plaat.
Heeft ook dezelfde geluiden erin als de intro van echoes...
Kan iemand confirmen ofzo? of zeggen welke plaat t anders is, want hij is vet! |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Vnatic
Ik heb volgens mij de set waaruit hij geript is ( marco V @ Godkitchen toch? ) en dat is inderdaad een andere plaat.
Heeft inderdaad ook de V-feel erin, vette plaat.
Heeft ook dezelfde geluiden erin als de intro van echoes...
|
Yep klopt, is uit de Godskitchen set.
En volgens mij kan het niet anders dan de nieuwe V zijn. |
|
|
| Partyhardy! |
ja, ik heb ook al wat over die track gehoord. 25 januari draaide hij in Montreal en toen heeft hij die track van cd gedraaid. Hij schijnt nog niet helemaal af te zijn.
lees hier wat PhenixM erover zegt....
Ben er erg benieuwd naar! :cool: :) |
|
|
| TranceFool |
| Bedankt voor de tip tijs, die gaak ff checken :D |
|
|
| Raymond |
Ik snap niet wat die Marco nou loopt te zeiken over mp3, want zonder dit medium was hij niet in Engeland en Amerika zo bekent geworden als hij nu is:whip:
MP3 is de beste promotie die je kan hebben :D |
|
|
| Dj Lex |
| Hoorde van iemand (DigitalDJ) Dat hij hem twee keer draaide in Hollywood en moet idd een vette plaat zijn en wat Partyhardy! ook zegt hij is nog niet helemaal ag, want naderhand schreef hij nog iets op het cdtje waar hij hem vanaf draaide |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Raymond
Ik snap niet wat die Marco nou loopt te zeiken over mp3, want zonder dit medium was hij niet in Engeland en Amerika zo bekent geworden als hij nu is:whip:
MP3 is de beste promotie die je kan hebben :D |
Dat denk ik ook ja, ik was ook niet zomaar op de naam van marco v gekomen toen ik net de trance muziek begon te luisteren. Door sets te downloaden weet je wat een dj draaid dus weet je ook of je deze dj ook goed vind. Dus is het ook een soort van promotie..:p |
|
|
|
|