return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
חבר'ה כנסו :)
View this Thread in Original format
luckystrike
WOOPY !
כנסו לפה
http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=88796

תקראו !
ותרשמו שם !
מגיע לנו 20 דולר !
זה לא צחוק וזה הרבה כסף !
וסוף סוף נדפוק את רייה האלה חזרה
יאללה תגישו בקשה !
oDrori
אם רק הייתי מהקונים :p
אני אדבר עם בן דוד שלי יש לו איזה 2000 סינגלים מארה"ב
luckystrike
quote:
Originally posted by oDrori
אם רק הייתי מהקונים :p
אני אדבר עם בן דוד שלי יש לו איזה 2000 סינגלים מארה"ב

הממממ
לא נראה לי שהבנתי את הקריטריונים
איזה דיסקים בדיוק צריכים היינו לקנות כדי להיות זכאים ?
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by luckystrike
הממממ
לא נראה לי שהבנתי את הקריטריונים
איזה דיסקים בדיוק צריכים היינו לקנות כדי להיות זכאים ?


אם קנית דיסק בארה"ב מחנות קמעונית בין התאריכים הנ"ל
אתה זכאי ל20-5 $ עקב מחיר גבוהה או משהו כזה...
Shahar
חח תחמנים האמריקאים האלה..
HyPeRSoNiC
איזה זין!
זה רק לאמריקאים!!!

זהו! אני עובר לארה"ב, וכשהכסף מגיע, אני עובר חזרה לפה... :D
NyKoN
זהו מה נסגר
חשבתי שאני מקבל כסף ואז אני רואה שזה רק לאמריקאים
דוגרי לא בסדר
luckystrike
סעמ'ק אלק רק לאמריקאים !
איזה ביעוס ...
רק בארץ המחירים מופקעים ואף אחד לא מזיז אצבע...
:(
אח"כ מתפלאים שמורידים מהאינטרנט
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement