|
חבר'ה כנסו :)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
אם רק הייתי מהקונים :p
אני אדבר עם בן דוד שלי יש לו איזה 2000 סינגלים מארה"ב |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
אם רק הייתי מהקונים :p
אני אדבר עם בן דוד שלי יש לו איזה 2000 סינגלים מארה"ב |
הממממ
לא נראה לי שהבנתי את הקריטריונים
איזה דיסקים בדיוק צריכים היינו לקנות כדי להיות זכאים ? |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by luckystrike
הממממ
לא נראה לי שהבנתי את הקריטריונים
איזה דיסקים בדיוק צריכים היינו לקנות כדי להיות זכאים ? |
אם קנית דיסק בארה"ב מחנות קמעונית בין התאריכים הנ"ל
אתה זכאי ל20-5 $ עקב מחיר גבוהה או משהו כזה... |
|
|
| Shahar |
| חח תחמנים האמריקאים האלה.. |
|
|
| HyPeRSoNiC |
איזה זין!
זה רק לאמריקאים!!!
זהו! אני עובר לארה"ב, וכשהכסף מגיע, אני עובר חזרה לפה... :D |
|
|
| NyKoN |
זהו מה נסגר
חשבתי שאני מקבל כסף ואז אני רואה שזה רק לאמריקאים
דוגרי לא בסדר |
|
|
| luckystrike |
סעמ'ק אלק רק לאמריקאים !
איזה ביעוס ...
רק בארץ המחירים מופקעים ואף אחד לא מזיז אצבע...
:(
אח"כ מתפלאים שמורידים מהאינטרנט |
|
|
|
|