|
Feestjes in februari in/rondom Groningen
|
View this Thread in Original format
| DJ Bazz |
ff promoten en laat het ff horen als je ergens heengaat
Serenity Grand Edition
where: Flowerdome Eelde
when: Zaterdag 8 februari 2003
voorverkoop: 22.50 pleuro's ex. fee
deur: 28 pleuro's
Dj's:
Area 1 - Trance Centre
Maarten
Misha Helsloot
Spider Willem
Prommis
Rank 1
Joop
Reality
VJ The Kettle
Winner of VJ contest @ filmfestival 2002
Area 2 - Techno Zone
Sounder
Ven
Benjamin Bates
Andy Jay
Lucidity aka Bobby V
Luca
Dan E
meer info: Serenity
Zat 22 Feb
Club Amazing
Huize Maas, Groningen
voorverkoop: 15 euro
deur: 18 euro
Line-up:
JP
Technoboy
Davidoff
Infinity
meer info: Club Amazing
No Fear, Houseparty
Vrijdag 28 februari
Huize Maas, Groningen
voorverkoop: 6 euro
deur: 7.50 euro
Line-up:
eerst een DJ-Contest van 21.00 tot 24.00, waaraan ikzelf ook meedoe:)
dan:
Winnaar dj contest
Dj Francesco-S
Dj Mickey-T
Dj's Daliën & Lorance
Dj Buzz Fuzz
meer info: LS Entertainment
Serenity zal ik bij zijn, het 2e feestje waarschijnlijk ook wel, en het 3e natuurlijk ook:) |
|
|
| Beckham |
Ik ga a.s. zaterdag ook naar Serenity.
Moet daar fotograferen voor Partyflock.nl
Heb er op zich wel zin in, ben benieuwd hoe het daar is.
En vind het leuk dat ik ook wat aandacht aan feesten in het noorden des lands mag besteden. Wel 1,5 uur rijden, maar ik heb het er voor over :rolleyes: |
|
|
| Bellie |
Donderdag 20 Feb. in de Troubadour in Groningen
Lost Generations.
Technofeessie.
Sinclair
Weiss (eng)
BeLLiE :D
Wesz |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by Beckham
Heb er op zich wel zin in, ben benieuwd hoe het daar is.
En vind het leuk dat ik ook wat aandacht aan feesten in het noorden des lands mag besteden. Wel 1,5 uur rijden, maar ik heb het er voor over :rolleyes: |
wordt zeker een leuk feestje
Techno zaal is verzorgd volgens mij door de organisatie van Trinity in Technoland en de trance zaal door Serenity
en beide organisatoren kennende wordt alles tot de laatste cent uitgegeven aan aankleding van de zaal en dergelijke |
|
|
| Kamaya |
| quote: | Originally posted by Bellie
Donderdag 20 Feb. in de Troubadour in Groningen
Lost Generations.
Technofeessie.
Sinclair
Weiss (eng)
BeLLiE :D
Wesz |
De Troubadour is best wel een baggertent, maar misschien dat ik donderdag nog even langs kom..... |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by Bellie
Donderdag 20 Feb. in de Troubadour in Groningen
Lost Generations.
Technofeessie.
Sinclair
Weiss (eng)
BeLLiE :D
Wesz |
:D:D:D
me = daar denk ik wel:p
ps. Bellie: heeft Wesley zn naam veranderd? (of vergis ik me nou?)
Grtzz
WooT |
|
|
|
|