return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 
"מקור המילה "צ'ונג ?! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj-2TaLL
הדובי המעצבן הזה של מורן עושה צ'ונג כל פעם שהוא דופק ת'ראש ברצפה!!!!
:D :D :D
luckystrike
quote:
Originally posted by Tiger
צ'ונג = עבד בתאילנדית


ואללה נכון נזכרתי ששמעתי את זה כבר בצבא

יענו צעיר בצבא הוא עבד של הפזמניקים ...
יאללה אריק לך תכין קפה ...
פעמיים סוכר
luckystrike
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
הדובי המעצבן הזה של מורן עושה צ'ונג כל פעם שהוא דופק ת'ראש ברצפה!!!!
:D :D :D


עוד מילה אחת על פודי ואני מתחיל להשתמש ביכולות הל-חוקיות שלי
;)
oDrori
quote:
Originally posted by luckystrike
עוד מילה אחת על פודי ואני מתחיל להשתמש ביכולות הל-חוקיות שלי
;)

פודי השמן
בבטן יש לו בן
איך קוראים לבן
פ-ו-ד-י-ה-ד-ו-ח-ף-ב-ת-ח-ת-ה-מ-ס-כ-ן
luckystrike
quote:
Originally posted by oDrori
פודי השמן
בבטן יש לו בן
איך קוראים לבן
פ-ו-ד-י-ה-ד-ו-ח-ף-ב-ת-ח-ת-ה-מ-ס-כ-ן


יופי עודד הבוגר ...
:)
אח"כ אתה אומר שאנחנו שכונה פה אה ?

ועוד יש פה כמה חדשים עכשיו עודד !
תן דוגמא לאחרים
oDrori
quote:
Originally posted by luckystrike
יופי עודד הבוגר ...
:)
אח"כ אתה אומר שאנחנו שכונה פה אה ?

ועוד יש פה כמה חדשים עכשיו עודד !
תן דוגמא לאחרים


למה דוגמא? מה אני...
אני...

MOD
או משהו?
;)
luckystrike
quote:
Originally posted by oDrori
למה דוגמא? מה אני...
אני...

MOD
או משהו?
;)



חחחחחחחחחחח
עודד מתחיל ברמזים עבים ...


אנשים - אני ורועי כבר דיברנו על הקטע פשוט סתם יש לנו
בעיה טכנית קטנה ... עד שבת יסודר
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
למה דוגמא? מה אני...
אני...

MOD
או משהו?
;)


תמשיך ככה ונראה לאן תגיע :)
yahel222
מורן יא צעיר לא יודע מה פשר המילה....

צ'ונג
וטייגר יפה לא הרבה יודעים!!
הכי אני שונא את אלה שמשתמשים במלה ולא יודעים למה

אהה ומורן שמעת יש איזה זמר מפורסם כתב בשבילך !!! שיר !!!
אחד קוראים לו סיסקו
ולשיר קוראים
THE THONG צונגגגגגגגגגגגגגגגגגג
luckystrike
quote:
Originally posted by yahel222

אהה ומורן שמעת יש איזה זמר מפורסם כתב בשבילך !!! שיר !!!
אחד קוראים לו סיסקו
ולשיר קוראים
THE THONG צונגגגגגגגגגגגגגגגגגג


לך תמדוד חום לחיילים שרוצים גימלים יא צ'ונג ...
בטח אותך דופקים בתורנויות המסריחות שם בחר"פ אה ?
אחי לא רציתי להגיד את זה אבל לא השארת לי ברירה

אתה אפילו לא רב"ט !

yahel222
quote:
Originally posted by luckystrike
לך תמדוד חום לחיילים שרוצים גימלים יא צ'ונג ...
בטח אותך דופקים בתורנויות המסריחות שם בחר"פ אה ?
אחי לא רציתי להגיד את זה אבל לא השארת לי ברירה

אתה אפילו לא רב"ט !

אה נכון יא מעפן טוב שאני לא בבסיס הכי שכונה בצה"ל
יש לי שיער שלא היה לי בחיים
והכי מתקמבן בעולם

ובקשר לרב"ט אני שואף להשתחרר טוראי....אז
luckystrike
quote:
Originally posted by yahel222
אה נכון יא מעפן טוב שאני לא בבסיס הכי שכונה בצה"ל
יש לי שיער שלא היה לי בחיים
והכי מתקמבן בעולם

ובקשר לרב"ט אני שואף להשתחרר טוראי....אז


אחי איך אין לך בושה !
אם מישהוא יכול להגיד שהוא עושה שכונה ונהנה
זה אני זה דבר ראשון ...
מדבר איתי על שיער ?
ראית אותי בעצמך אחי - אין גילוח אין מדי אלף עכשיו אני הולך
כבר על חצי ב' אחי אני מילואמיניק על מה אתה מדבר ...

ויאללה יאללה - לך תעשה תורנות חובש תורן תנקה את המרפאה
אח"כ כמו שצריך ותקום שבאים חולים בלילה ...

אחי תבין - יש הבדל בין מרפאה לבין אימונים ...


תגיד רגע אני אחראי להביא שמות של חבר'ה שרוצים
לצאת למבדקי-חו"פ אז אם אתה מעוניין לנסות לעבור להדרכה תן לי מספר
אישי ושם משפחה ואני מסדר לך לצאת למבדקים ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement