| luckystrike |
| quote: | Originally posted by yahel222
אהה ומורן שמעת יש איזה זמר מפורסם כתב בשבילך !!! שיר !!!
אחד קוראים לו סיסקו
ולשיר קוראים
THE THONG צונגגגגגגגגגגגגגגגגגג |
לך תמדוד חום לחיילים שרוצים גימלים יא צ'ונג ...
בטח אותך דופקים בתורנויות המסריחות שם בחר"פ אה ?
אחי לא רציתי להגיד את זה אבל לא השארת לי ברירה
אתה אפילו לא רב"ט ! |
|
|