|
שלום לכולם ועוד קצת..
|
View this Thread in Original format
| MASTERsplinter |
טוב..
אז אני אסף (יותר פרטים בתרד המתאים)
רציתי רק להגיד לכולם שלום
אני מחפש מישהו שהיה איתי באיזה כנס של עתודה
פיש פיש נראה לי..
אני אשמח אם תיצור קשר..
*אתם מוזמנים למחוק את התרד עוד שבוע בערך אני יודע שהוא לא כל כך במקום:clown: |
|
|
| MoSH_MaN |
שלום אחי!
אני מוש
תהנה בפורום....ואם מישהו מעצבן אותך תפנה אלי ;) :p |
|
|
| Sniper |
ברוך הבא לפורום:]
מקווה שתעשה חיים פה
אני אלעד בן דוד |
|
|
| Rising |
ברוך הבא אחי..
נקווה שתהנה פה..
והאדם שאתה מחפש נמצא כאן ;) |
|
|
| DjChook |
רגע כאילו, באת לחפש את
FISHFISH
ואתה הולך ?
אני חן ד"א |
|
|
| MASTERsplinter |
שוב שלום ותודה על הקבלת פנים :D
לא באתי רק כדי לחפש אותו..
ישבתי בלילה ופשוט נרשמתי לפורום.
בפעם הקודמת שרציתי לעשות את זה ההרשמה הייתה סגורה משום מה
ובכלל באתי להעמיק את הידע בסוגי מוזיקה איכותיים |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
ובכלל באתי להעמיק את הידע בסוגי מוזיקה איכותיים |
את זה תוכל לעשות באמת שהאתר יהיה מוכן :) |
|
|
| MASTERsplinter |
אגב..
אם למישהו בא לעזור לי ולהכין חתימה נורמלית יותר ממה שיש לי אני אשמח
לא משנה לי מה רקש הלוגו שלי יהיה עליה ויש לי אותו שמור בנפרד
הלוגו זאת העין המוזרה הזאת... |
|
|
| fishfish |
מה המצב אסף, זה שי , הרבה זמן לא דיברנו...
דבר איתי אם בא לך באי סי קיו:
176896772
סביר להניח שלא תמצא אותי מחובר אבל תשאיר הודעה ואני אחזור.
נ.ב: מה קורה עם העתודה, עדיין הולך על זה או שוויתרת? |
|
|
| Hell_Copter |
ברוך הבא אח שלי!!!
אני רועי
נקווה לראות אותך פה יותר |
|
|
| MASTERsplinter |
אני וויתרתי..
לא מתאים לי ללמוד עכשיו עוד 4 שנים ופסיכומטרי וכל השיט הזה
אני עושה שנת שירות |
|
|
| Trance man |
welcome..
i'm yaron.. :D
i'm your dj... and i'm gonna take you on a tour.. of a 12 inch..
:clown: |
|
|
|
|