return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
שלום לכולם ועוד קצת..
View this Thread in Original format
MASTERsplinter
טוב..
אז אני אסף (יותר פרטים בתרד המתאים)
רציתי רק להגיד לכולם שלום

אני מחפש מישהו שהיה איתי באיזה כנס של עתודה
פיש פיש נראה לי..
אני אשמח אם תיצור קשר..

*אתם מוזמנים למחוק את התרד עוד שבוע בערך אני יודע שהוא לא כל כך במקום:clown:
MoSH_MaN
שלום אחי!

אני מוש

תהנה בפורום....ואם מישהו מעצבן אותך תפנה אלי ;) :p
Sniper
ברוך הבא לפורום:]

מקווה שתעשה חיים פה


אני אלעד בן דוד
Rising
ברוך הבא אחי..
נקווה שתהנה פה..

והאדם שאתה מחפש נמצא כאן ;)
DjChook
רגע כאילו, באת לחפש את
FISHFISH
ואתה הולך ?

אני חן ד"א
MASTERsplinter
שוב שלום ותודה על הקבלת פנים :D
לא באתי רק כדי לחפש אותו..
ישבתי בלילה ופשוט נרשמתי לפורום.
בפעם הקודמת שרציתי לעשות את זה ההרשמה הייתה סגורה משום מה
ובכלל באתי להעמיק את הידע בסוגי מוזיקה איכותיים
DjChook
quote:
Originally posted by MASTERsplinter

ובכלל באתי להעמיק את הידע בסוגי מוזיקה איכותיים


את זה תוכל לעשות באמת שהאתר יהיה מוכן :)
MASTERsplinter
אגב..
אם למישהו בא לעזור לי ולהכין חתימה נורמלית יותר ממה שיש לי אני אשמח
לא משנה לי מה רקש הלוגו שלי יהיה עליה ויש לי אותו שמור בנפרד
הלוגו זאת העין המוזרה הזאת...
fishfish
מה המצב אסף, זה שי , הרבה זמן לא דיברנו...
דבר איתי אם בא לך באי סי קיו:
176896772
סביר להניח שלא תמצא אותי מחובר אבל תשאיר הודעה ואני אחזור.
נ.ב: מה קורה עם העתודה, עדיין הולך על זה או שוויתרת?
Hell_Copter
ברוך הבא אח שלי!!!
אני רועי
נקווה לראות אותך פה יותר

MASTERsplinter
אני וויתרתי..
לא מתאים לי ללמוד עכשיו עוד 4 שנים ופסיכומטרי וכל השיט הזה
אני עושה שנת שירות
Trance man
welcome..

i'm yaron.. :D




i'm your dj... and i'm gonna take you on a tour.. of a 12 inch..

:clown:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement