|
Logotype
|
View this Thread in Original format
| OscarP |
Tjena!
Jag har en kompis som är lirar skivor och nu (i och med att efterfrågan på hans tjänster ökat markant) behöver en hemsida. Sidan är det tänkt att jag ska försöka göra men vi behöver hjälp med en logotype, eller rättare sagt en bild som man har har på förstasidan...
Därför vänder jag mig nu till er och frågar om det är nån som är duktig på sånt här och har lust att hjälpa till? Det ska absolut inte vara nått avancerat, nått i stil med http://www.djsasha.com eller http://www.satoomiie.com. Jag har några schyssta foton som man kan använda...
Om nån är villig att hjälpa till kan ni väl svara här så skriver jag mer detaljer! Tack på förhand! |
|
|
| Vizay |
| *sneglar på shytrance* e väl typ shytrance å mind å nån till som jag inte kommer på namnet på..åsså dbl såklart som håller på med grafik... |
|
|
| dj_hysterix |
*sneglar också på shytrance*:rolleyes:
Han e ju jävligt grym på grafik..:eyespop: :D |
|
|
| AC. |
| Ni glömmer bort nyx, även han en klippa på bilder |
|
|
| Vizay |
| ahh nyx...de va ju honom jag tänkte på men jag kom inte på namnet :) |
|
|
| OscarP |
| Mmm jag vet att det finns många som är riktigt bra, i alla fall några. Nu har jag i och för sig löst det själv och det blev snyggt, men tack ändå! |
|
|
|
|