|
Vrouwendingen..... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Donna |
Hahaha ik pas er nog steeds niet tussen:D
-Gezamenlijk WC bezoek <-why denk je dat ik niet met vrouwen op stap wil?
-giegelen :rolleyes: same reason as above:)
-gewicht < kweet ECHTTT al jaren niet wat ik weeg,als ik me reet te dik vind worden vreet ik een verkade reep minder (denk ik),iig,heb ik me eerder al tevaak mee beziggehouden,zonde van mn tijd:p
-krijg dingen niet eerder gedaan dan iemand anders die beetje weet te lullen
-arrogant/onzeker <-hmmmmmm dunno,beide alleen op sommige momenten van toepassing.
-niet aan afspraken houden <-nouw,hebben mannen meer last van dan vrouwen
-mannen vallen niet alleen op uiterlijk,ook daar weer uitzonderingen in ofcuz,je kunt mannen beter veel aandacht geven als je geen zin in ze heb,dan blijven ze beter uit de buurt dan wanneer je ze geen aandacht geeft.
-Als vrouwen zeiken dat ze te dik zijn moet je gewoon zeggen dat ze gelijk hebben,ben je ook klaar.
Verwacht alleen niet dat ze je nog mogen:) |
|
|
| jploveparade |
Het enige waar ik me echt aan erger is als ze hun haren verfen.
En teveel make-up.
I like the girls to be natural :)
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Of wiet verbouwen!
Of kauwgum kauwen!
Of een auto douwen! |
bier brouwen :disbelief |
|
|
| Donna |
Ojeeh,haren verven doek wel:)
Maar ach,das van heel donker naar alleen maar mooier donker:)
Veel make-up is nie mooi,wel wat,anders heb je een onverzorgt kleurloos geval jp,das nie lekker toch?:P |
|
|
| Rinus |
1. Giegelende kaotic (zo wattt, hoe schrijf je dat ook alweer) meisjes, maar ook die vrouwen helemaal gaan janken enzo als ze een ster ofzo zien.
2. Teveel maak-up. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| vrouwen die zich op voorhand al als een bitch opstellen. Begin je ze naar een tijdje wat beter te kennen blijken ze gewoon xtreem lief te zijn enzo :p |
|
|
| Raymond |
Arrogante vrouwen......
Vrouwen met een ochtend humeur.....(moet de eerste zonder nog tegenkomen)
Vrouwen die alleen maar slapen...(lang en veel!)
Vrouwen die moe zijn......(en dat zijn ze vaak!!)
Vrouwen die zeuren......(Last van dit, pijn daar)
Vrouwen die weg willen (ik wil alleen maar op de bank achter de tv hangen)
Vrouwen die geen doe vakantie willen, alleen maar bakken op het strand in de zon (ik haat de zon en het strand)
Vrouwen die denken, dat ze meer zijn dan mannen alleen omdat ze vrouw zijn (volg je het nog ?!)
Maargoed, je kan hier en daar nog wat dingen bijschaven en dan moet het allemaal wel lukken! Tja, het leven is een groot compromis, want wat zouden wij zonder vrouwen moeten :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by jploveparade
bier brouwen :disbelief |
LOL!
d1ng Chavez zei nog: Vliegtuigjes vouwen! :D
| quote: | Originally posted by Donna
-Als vrouwen zeiken dat ze te dik zijn moet je gewoon zeggen dat ze gelijk hebben,ben je ook klaar.
Verwacht alleen niet dat ze je nog mogen:) |
ROFL!!! |
|
|
| MennoB |
| Het ergste vind ik dat het altijd zo moet gaan zoals vrouwen het willen en als je het zo niet wilt, dan worden ze chaggie :rolleyes: ..... het zijn maar rare wezens :p |
|
|
| Donna |
"vrouwen die zich op voorhand al als een bitch opstellen. Begin je ze naar een tijdje wat beter te kennen blijken ze gewoon xtreem lief te zijn enzo"
< Die vrouwenen zijn altijd al lief maar er is wat meer voor nodig om dat te herkennen:)
"Vrouwen die zeuren......(Last van dit, pijn daar)"
Jij zou 1 keer in je leven s echt pijn moeten hebben,weet je tenminste waar je over lult:)
"Vrouwen die weg willen (ik wil alleen maar op de bank achter de tv hangen)"
Toppunt van dom gedrag bij de man trouwens,watch this:
"Vrouwen die denken, dat ze meer zijn dan mannen alleen omdat ze vrouw zijn (volg je het nog ?!)"
en dan rustig dit erachteraan zetten:
"wat zouden wij zonder vrouwen moeten "
Njaah zijn we klaar he? :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| kolkiewolkie |
ok, dit geldt niet voor alle vrouwen, maar moet toch vermeld worden
- (tijdens een gesprek) moet het altijd ergens over gaan :conf: vooral als vrouwlui ouder worden moet het onderwerp inhoud hebben.. ikke nie snappen, want dom lullen en gein hebben is mucho more funnos. nogmaals, geldt niet voor iedereen, maar een aantal (en daar ken ik dr genoeg van) hebben dat .. euhm... 'vrij sterk' over zich (met als gevolg dat dr absoluut niet mee te communicaten is :p )
- NOOIT tevreden over hun looks, ok, niet dat ik zo geweldig blij ben met mn kop, maar vrouwvolk klagen daar bijna 24/7 over :p (ik ben dik, mn haar is te dun, te dik, geen mooie kleur, ik ben te dun, ik ben weetikalnietwat)
- ALTIJD te zeuren dat ze onderdrukt worden door het andere geslacht terwijl ze DUVELS goed weten dat ze het mannelijke geslacht gewoon onder de duim hebben :eek: :tongue2 |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by MennoB
Het ergste vind ik dat het altijd zo moet gaan zoals vrouwen het willen en als je het zo niet wilt, dan worden ze chaggie :rolleyes: ..... het zijn maar rare wezens :p |
LOL dit is zo waar idd
Zij: Zullen we buiten stukje lopen?
Ik: Moet dat?
Zij: Ok dan niet
Naja dan kan je net zo goed gelijk naar huis gaan :D word toch nix meer whehe |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Naja dan kan je net zo goed gelijk naar huis gaan :D word toch nix meer whehe |
LOL!
heeft idd weer te maken met die aan/uitknop die naar ik d8 chicane al noemde... echt ene moment kijk je rond en denk je jah :gsmile: :) tis ok en zonder ook maar een woord te zeggen of een spier vertrokken te hebben kant ineens kommer en kwel zijn :eyes: :conf: ZO raar :p |
|
|
|
|